اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

ایجاد سالن وزنه‌برداری دانش‌آموزان در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از ایجاد و تجهیز سالن وزنه‌برداری دانش‌آموزان در استان اردبیل خبر داد.

ایجاد سالن وزنه‌برداری دانش‌آموزان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده ظهر امروز در دیدار با نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن اظهار داشت: استفاده از سرمایه‌های ورزشی و اخلاقی همچون سجاد انوشیروانی باید در راس کارهای آموزش و پرورش  قرار گیرد تا بتوانیم دانش‌آموزان مستعد ورزشکار را تربیت و به جامعه جهانی معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه سجاد انوشیروانی مسلک و منش یک معلم را در لندن به نمایش گذاشت، افزود: کسب نایب قهرمانی وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن سبب خشنودی رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت غیور و قهرمان‌پرور سرزمین ایران به ویژه مردم غیور اردبیل و دانش‌آموزان شد.

محمودزاده در ادامه بیان داشت: فرهنگیان ایران اسلامی علاوه بر آن که سرداران خط اول جبهه تعلیم و تربیت هستند در میادین جهانی و المپیک نیز سردمدار هستند.

سجاد انوشیروانی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و لطف مدیرکل آموزش و پرورش به جامعه ورزشی ابراز داشت: با تمام توان در خدمت دانش‌آموزان استان خواهم بود تا دانش‌آموزان مستعد ورزش وزنه‌برداری پرورش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، در مسابقات المپیک 2012 لندن توانست در حرکت دو ضرب ابتدا وزنه 237 کیلوگرمی را بالای سر برده و سپس در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 245 کیلوگرمی شود.

انوشیروانی با مجموع 449 کیلوگرم به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت و موجب خشنودی ملت ایران به ویژه مردم شریف استان اردبیل شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول