اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب خبر داد

لایروبی 15 کیلومتر از شبکه فاضلاب منطقه کوی کارگر آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان از لایروبی 15 کیلومتر از شبکه فاضلاب منطقه کوی کارگر آبادان خبر داد.

لایروبی 15 کیلومتر از شبکه فاضلاب منطقه کوی کارگر آبادان

 عادل حرباوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: 24 کیلومتر از شبکه فاضلاب منطقه کوی کارگر شهرستان آبادان نیاز به لایروبی دارد که تا کنون 15 کیلومتر از این شبکه را لایروبی کرده که به سبب نشتی فاضلاب در سه نقطه اصلی، کار متوقف شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان ادامه داد: با توجه به شکستگی لوله در بعضی از مناطق کوی کارگر، 9 کیلومتر از شبکه ظرفیت لایروبی را نداشته و بعد از بازسازی لوله‌های فرسوده و شکسته شده کار لایروبی شبکه فاضلاب کوی کارگر شهرستان آبادان ادامه پیدا می‌کند.

* دو منطقه از مناطق سازمان فضای سبز  از آب خام استفاده می‌کنند

عادل حرباوی در ادامه با اشاره به استفاده شهرداری آبادان از آب شهری برای آبیاری فضای سبز مناطق خود گفت: در تعاملی که بین شهرداری آبادان و اداره آب و فاضلاب انجام گرفت مصوب شد مناطق یک و دو شهرداری به جای استفاده از آب شرب شهری، از آب خام برای آبیاری فضای سبز خود استفاده ‌کنند.

وی افزود: 13 رشته از انشعابات شهری آب شرب فضای سبز شهرداری آبادان از منطقه دو قطع، و این منطقه برای آبیاری فضای سبز شهر از تانکرهای مخصوص آبیاری شهرداری آبادان استفاده می‌کنند.

رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان ادامه داد: این اقدام باعث صرفه‌جویی هزار و 300 متر مکعب آب در مناطق بریم و امیرآباد شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با قطع 11 مورد از انشعابات آب شرب شهری منطقه یک شهرداری آبادان در یک‌هزار متر مکعب از آب مناطق میدان طیب و بلوار دهداری آبادان صرفه‌جویی شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول