اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

پیشرفت اجرایی پروژه‌های شبکه فاضلاب آبادان مطلوب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های شبکه فاضلاب آبادان مطلوب است.

پیشرفت اجرایی پروژه‌های شبکه فاضلاب آبادان مطلوب است

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: روند اجرای پروژه‌های فاضلاب شهرستان آبادان به دلیل سستی زمین تا اندازه‌ای با مشکل مواجه بوده که البته مجری طرح وعده داده که در راستای اتمام پروژه‌ها، تمام تلاش خود را تا پیش از آغاز فصل بارندگی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی شبکه فاضلاب مناطق سلج غربی، کوی فرهنگیان، شطیط و علوانیه از محل اعتبار مشارکت‌های مردمی (اوراق مشارکت) از ماه گذشته آغاز شده است، افزود: عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در این شهرستان در راستای اجرای پروژه‌ فاضلاب مناطق مذکور بسیار خوب، ارزشمند و قابل تحسین است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فاضلاب این شهر به لحاظ برخورداری از قدمت بالا، بسیار فرسوده و کهنه شده و در سال‌های اخیر اقدامات مطلوبی در زمینه رفع مشکلات پیش‌رو اندیشیده و ارائه شده است.

وی ادامه داد: آبادان شهری با ظرفیت‌های بالای اجتماعی است و باید از همه بخش‌های مستعد آن در عمران و آبادی شهر بهره برده و مردم را از رفاهیات و امکانات مورد قبولی بهره‌مند کرد.

انصاری عنوان کرد: باید با وحدت و همدلی همه مسئولان در راستای رفع مشکلات شهری گام برداشت و در این زمینه کوچک‌ترین سهل‌انگاری را در تصمیم و کار وارد نکرد.

وی در ادامه به بازدید از عملیات اجرایی پروژه‌های فاضلاب شهری اشاره کرد و گفت: روز گذشته پس از مراسم کلنگ‌زنی مناطق شرکتی آبادان، از نحوه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های شبکه فاضلاب بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی آن قرار گرفتیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت ادامه روند اجرایی بسیار خوب پروژه‌های فاضلاب شهری، تا پیش از آغاز فصل بارندگی و ایجاد تردد برای مشکل شهروندان، شاهد اتمام خط اصلی فاضلاب هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول