اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

تعطیلات تهران مسافران بی‌شماری را به خلخال سرازیر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: تعطیلات هفته اول شهریور در تهران به مناسبت برگزاری اجلاس غیرمتعهدها مسافران بی‌شماری را به خلخال سرازیر می‌کند.

تعطیلات تهران مسافران بی‌شماری را به خلخال سرازیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ما باید از هم‌اکنون آمادگی خود را برای میزبانی مسافران بی‌شمار بعد از پایان ماه رمضان و در شهریورماه آماده کنیم که از تمام دستگاه‌ها انتظار می‌رود ظرفیت‌های کامل خود را به کارگیری کنند.

وی تصریح کرد:‌ در این ایام هم به دلیل تعطیلات و هم آب و هوای مناسب خلخال به یقین شاهد ورود مسافران و گردشگران بی‌شماری می‌باشیم و تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید در پذیرایی از آنها در آمادگی کامل به سر ببرند.

عبداللهی در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که در فرصت باقی‌مانده از فصل کاری مسئولان شهرستان نیز باید همت کنند تا طرح‌ها و پروژه‌ها به سرانجام برسد، خاطر نشان کرد: با توجه به مبادله موافقت‌نامه اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی شایسته است نسبت به جذب و هزینه‌کرد آن اقدامات لازم انجام شود که در این ارتباط تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد بدون این‌که پروژه نیمه‌تمام خود را تکمیل کند کلنگ پروژه جدیدی را بر زمین زده و یا بخواهد وعده و وعیدهای بی‌سرانجام به مردم بدهد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: دستگاه‌ها در کنار توجه به تکمیل پروژه‌ها باید پروژه‌های افتتاحی هفته دولت را نیز تا آخر این هفته معرفی کنند تا زمینه افتتاح و بهره‌برداری آنها با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای فراهم شود.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال از افتتاح 50 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها اغلب عمرانی، تولیدی و اقتصادی بوده که با بهره‌برداری آنها اهالی از خدمات متنوع برخوردار می‌شوند.

عبداللهی دامنه فعالیت بر پروژه‌های در حال اجرا را گسترده و فراگیر اعلام کرد و ادامه داد: نباید فراموش کنیم که خدمت به مردم و کسب رضایت الهی و بندگان خداوند جز عهدها و پیمان‌هایی است که هر مدیر در انجام وظایف خود نسبت به انجام آن پایبند است.

وی در ادامه از تلاش‌های گسترده مؤسسه قرآنی نسیم وحی در خلخال قدردانی کرد و افزود: این مؤسسه در بین یک هزار و 200 مؤسسه قرآنی کشور جز مجموعه‌های موفق و تراز اول است.

عبداللهی گسترش فعالیت‌های قرآنی را زمینه‌ساز سعادت و خوشبختی بشر توصیف کرد و اظهار داشت: ما وظیفه داریم از روزهای باقی‌مانده ماه رمضان در کسب این فضیلت و تدبر در قرآن و الهام از این کتاب آسمانی بهره لازم را ببریم.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال فرا رسیدن روز قدس را یادآور شد و تصریح کرد: در روز جهانی قدس امت روزه‌دار و حزب‌اللهی خلخال همچون مردم سایر مناطق به صحنه می‌آیند و با تمام توان خود فریاد خشم علیه استکبار را سر داده و بر اضمحلال رژیم صهیونیسم پافشاری می‌کنند.

وی از این روز به عنوان نمایش قدرت الهی در برابر احزاب شیاطین توصیف کرد و ادامه داد:‌ روز قدس روز غلبه امت اسلامی بر تمام انحرافات، کج‌اندیشی‌ها و شیطنت‌های بی‌ثمر است.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان خلخال از زحمات هفت ساله علی نادری به عنوان رئیس اداره راه و ترابری این شهرستان تقدیر شد و فردین مولایی به عنوان رئیس جدید مسکن و شهرسازی خلخال معرفی شد.

در ادامه همچنین از زحمات مدیر آب و فاضلاب شهری خلخال قدردانی شد و جعفر یحیوی به عنوان مدیر آب و فاضلاب شهرستان خلخال معرفی شد.

در پایان جلسه شورای اداری از مسئولان مؤسسه قرآنی نسیم وحی خلخال، سارا شعبانی حائز رتبه 54 کنکور در رشته علوم تجربی و همچنین از خبرنگاران صدا و سیما، ایرنا و فارس در خلخال با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول