اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ﺻﻨﺪوق ﺗﻮﺳﻌﻪ ﮐﺸﺎورزی:

استقرار زنجیره تولید چالش بزرگ بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی، دغدغه استقرار زنجیره تولید را چالش بزرگی برای بخش کشاورزی خواند.

استقرار زنجیره تولید چالش بزرگ بخش کشاورزی است

ﻋﻮض علی‏زادهﻣﻘﺪم در حاشیه حضور در جمع بهره‏برداران حوزه‏های مختلف کشاورزی شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این زنجیره استقرار از نقطه صفر تا 100 تولیدات کشاورزی را شامل می‏شود.

وی ادامه داد: ﺻﻨﺪوق‏های ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی باید ملزومات زیرساختی استقرار زنجیره تولید محصولات کشاورزی را از ابتدای امر تا عرضه به بازار فراهم سازند.

علی‏زادهﻣﻘﺪم اضافه کرد: این مهم باید در مجمع ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

*نحوه عمل صندوق‏های شهرستانی اطلاع‏رسانی می‏شود

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی افزود: نحوه عمل ﺻﻨﺪوق‏های ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی شهرستانی باید برای کشاورزان اطلاع‏رسانی شود.

وی تصریح کرد: این مهم در شهرستان دماوند با مساعدت دولت و در صورت علاقه‏مندی بهره‏برداران سطوح مختلف کشاورزی نیز ایجاد می‏شود.

علی‏زادهﻣﻘﺪم اضافه کرد: از این رو پس از مبادله تفاهم‏نامه ایجاد ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی دماوند سایر ساز و کارهای آن نظیر تعیین هیئت موسس نیز باید به سرعت انجام گیرد.

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی افزود: هیئت موسس ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی ترکیبی از بهره‏برداران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و نمایندگانی از مجموعه ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران است.

وی ادامه داد: پس از این مرحله، اساسنامه اجرایی این هیئت موسس شامل آیین‏نامه‏های اجرایی، پیش‏نویس، شرایط تشکیل مجمع، ضوابط، دستورالعمل‏ها و ... تعیین می‏شود.

علی‏زادهﻣﻘﺪم گفت: هیئت موسس ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی شهرستان دماوند باید پیش از پایان سال جاری تشکیل شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول