اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

فرهنگ ایثار بیشتر در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر در جامعه نهادینه شود.

فرهنگ ایثار بیشتر در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، سجاد اینانلو عصر امروز در دیدار با جمعی از جانبازان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز لرزه بر اندام مستکبران و کینه‌ورزان انداخته و آنان را در وادی سقوط و انحطاط قرار داده است، اظهار کرد: سربلندی و عزت جاودانه ملت ایران اسلامی در جهان امروز به برکت دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان است که با اهدای جان خویش اصول و ارزش‌های دین مبین اسلام را برای همیشه در کشور استوار کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دشمنان امروز به طراحی نقشه‌های شوم و جدید برای براندازی نرم ایران اسلامی هستند، افزود: باید با افزایش روحیه بصیرت و خودباوری در خود زمینه را برای اقتدار اسلامی فراهم کرده و سبب خواری دشمنان شویم.

وی با اشاره به اینکه ملت‌های مسلمان باید با تمسک به قرآن کریم و اتحاد و برادری عرصه را برای تجلی قدرت معنوی مهیا کنند، تصریح کرد: مسلمانان در سراسر جهان امروز باید با پایبندی به ارزش‌های اسلامی و دوری از مسائل حاشیه‌ای و فرقه‌ای موجب سربلندی اسلام شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه رزمندگان در ایام دفاع مقدس با توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار مقدمات فتح بزرگ را برای کشور فراهم می‌کردند، عنوان کرد: اراده معنوی و بسیار بلند بسیجیان عامل مهم در پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست استکبار بود.

اینانلو لزوم اشاعه فرهنگ بیداری و مقاومت در مردم را از وظایف بسیار خطیر رسانه‌ها و نهاد‌های متولی امور فرهنگی و دینی دانست و خاطرنشان کرد: اگر روحیه ایثار‌گری و تفاهم در بین ملت و به‌ ویژه جوانان و نوجوانان حکم‌فرا شود، به طور قطع می‌توان به آینده غرور‌آفرین و سربلند ملت ایران امیدوا‌ر‌تر بود و برای آن هر‌چه بیشتر تلاش کرد.

وی با بیان اینکه هدف غرب از اشاعه فرهنگ ضد ارزشی و ضد دینی را تخریب پایه‌های اصلی و اعتقادی جوانان و نوجوانان نظام اسلامی است، بیان کرد: لازم است که با تقویت بینش و اعتقادات در درون خویش عرصه را برای ظهور احکام و اصول اسلامی فراهم کرده و موجب سرافرازی حکومت‌های اسلامی شویم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول