اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 شهریورماه

کاروان ورزشی جاده ولایت به مقصد آبادان حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: کاروان ورزشی جاده ولایت 21 شهریورماه با حمل پرچم حرم امام رضا (ع) مشهد را به مقصد آبادان ترک می‌کند.

کاروان ورزشی جاده ولایت به مقصد آبادان حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 21 شهریورماه آغاز حرکت کاروان ورزشی جاده ولایت است، اظهار کرد: کاروان ورزشی جاده ولایت با حمل پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) مشهد را به مقصد آبادان ترک می‌کنند.

رئیس سازمان ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، ادامه داد: کاروان ورزشی جاده ولایت در 18 روز حرکت از استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و خراسان‌رضوی عبور می‌کند.

هاشمی‌جواهری افزود: در این کاروان 20 ورزشکار و 10 نفر به‌ عنوان عوامل اجرایی در قالب گروه عکاسان و فیلم‌برداران به شلمچه عازم می‌شوند.

رئیس سازمان ورزش و جوانان خراسان‌رضوی تصریح کرد: ورزشکاران طی مسیر در هر استان با امام جمعه و استاندار آن استان ملاقات می‌کنند.

رئیس سازمان ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: کاروان ورزشی ولایت پس از حضور در شلمچه با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) تجدید بیعت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این کاروان در تمام بقاء متبرکه و قدمگاه‌ها حضور خواهد یافت و مراسم معنوی از جمله قرائت ادعیه به‌ ویژه زیارت عاشورا را اجرا می‌کند.

رئیس سازمان ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در ارتباط با مستندسازی از حرکت این کاروان، گفت: فیلم مستندی از حضور ورزشکاران در استان‌ها توسط دبیرخانه تهیه شده که در مراسم اختتامیه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول