اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی شعب تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از راه‌اندازی و تاسیس شعب تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های سربیشه، نهبندان و فردوس خبر داد.

راه‌اندازی شعب تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های خراسان جنوبی

محمدعلی قلندری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در حاشیه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند اظهار کرد: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: در برنامه سیاست‌گذاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان راه‌های مقابله با مصرف کالای خارجی در دستور کار بوده و با دقت زیاد انجام می‌شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از راه‌اندازی و تاسیس شعبه‌های تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های سربیشه، نهبندان و فردوس خبر داد و تصریح کرد: عملکرد این شعبه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هر یک از شعبه‌هایی که در کشف کالای قاچاق بیشترین بازده را داشته باشند پاداش می‌گیرند.

قلندری تصریح کرد: به طور کلی با توجه به مجموعه اقدامات انجام شده توسط کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی کاهش انواع قاچاق کالا را داشته‌ایم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی به طرح شبنم اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و همچنین معرفی این طرح باید بیشتر تلاش کنند چراکه دشمنان درصدد هستند این طرح را ناکارآمد جلوه دهند.

قلندری از اختصاص اعتبار برای هویت‌دار شدن دام‌های استان با پلاک مخصوص خبر داد و افزود: باید نسبت به موضوع هویت‌دار کردن دام‌های خراسان جنوبی توجه ویژه شود.

وی به شعار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: توسعه تولید کیفی و استفاده از کالاهای داخلی شعار این کمیسیون در استان است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از کالای خارجی از توطئه و برنامه‌های دشمنان ایران است، تصریح کرد: مصرف کالای خارجی تاثیر منفی زیادی بر اشتغال داشته که باید با فرهنگ‌سازی مناسب جلوی آن گرفته شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول