اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل خبر داد

تشکیل 32 فقره پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل از تشکیل 32 فقره پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی این شهرستان خبر داد.

تشکیل 32 فقره پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن جورسرا در کمیسیون قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار داشت: در قانون به وضوح آمده که حمل و خرید کالای قاچاق جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: سیگار، لوازم خانگی، وسایل آرایشی و بهداشتی بیشترین پرونده را در تعزیرات حکومتی این شهرستان به خود اختصاص داده‌اند.

جورسرا با اعلام اینکه تاکنون 32 فقره پرونده قاچاق سیگار، لوازم خانگی، وسایل آرایشی و بهداشتی در این اداره تشکیل شده که متخلفان برای رسیدگی جرایم به دادگاه‌ها معرفی شدند، گفت: با افرادی که به صورت قاچاق مبادرت به خرید و فروش کالاهای غیرمجاز کنند به شدت برخورد قانونی می‌شود.

این مسئول در مورد طرح شبنم یادآور شد: اگر طرح شبنم بتواند به خوبی در کشورمان به اجرا درآید می‌تواند تا حد زیادی در کنترل قاچاق مفید و موثر باشد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل هدف از قاچاق را ایجاد سود برای افراد سودجو دانست و تصریح کرد: افراد سودجو برای درآمد بیشتر و همچنین فرار از عوارض گمرکی مبادرت به قاچاق می‌کنند.

جورسرا با اعلام اینکه با قاچاق خانواده‌ها مصرفی بار می‌آیند، یادآور شد: هدف ما این است تا مردم‌مان مصرفی بار نیایند و با جامعه عمل پوشاندن بر منویات رهبر انقلاب در شعار امسال که به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده اهتمام ویژه‌ای به خرج دهیم.

* تشکیل 25 پرونده تخلف منابع طبیعی در آمل

رئیس اداره منابع طبیعی آمل نیز در این نشست خاطرنشان کرد: در هر کشوری مشکل قاچاق وجود دارد و مبارزه با قاچاق به مبارزه‌ای جهانی تبدیل شده است.

وحید خلیلی تاکید کرد: تاکنون در سال جدید 25 پرونده تخلفات از سوی اداره منابع طبیعی به مراکز رسیدگی به جرایم و تخلفات ارسال شده است.

این مسئول یادآور شد: شرکتی معتبر در این شهرستان تاکنون 19 فقره از پرونده‌های تخلف را به خود اختصاص داده است. 

خلیلی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در نامگذاری امسال به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اذعان داشت: برای حمایت از کالاهای داخلی در مرزهای کشور بیشتر بحث قاچاق کنترل شود و با کاهش قاچاق فروش تولیدات داخلی بیشتر شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول