اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

پرش قیمت‌ها کار تعزیرات حکومتی را سخت‌تر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: فراز و نشیب موجود در بازار و پرش قیمت‌ها، کار را برای تعزیرات حکومتی سخت‌تر کرده است.

پرش قیمت‌ها کار تعزیرات حکومتی را سخت‌تر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست و معاونان اداره کل تعزیرات حکومتی که به منظور عرض تبریک برای موافقت مقام معظم رهبری با ابقای وی در سمت نمایندگی ولی‌فقیه در استان انجام شد ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اهداف دشمنان نظام اسلامی در تحریم ایران اظهار داشت: از یک سمت در مقابله با گسیختگی بازار یک وظیفه حکومتی به عهده شماست و سمت دیگر شرایط اجتماعی است که باید ارفاقاتی برای مراکز توزیع وجود داشته باشد تا مردم نیازهای اولیه خود را بتوانند تهیه کنند.

وی افزود: کار تعزیرات، کاری بسیار ظریف است و باید خیلی با ظرافت به این قضیه نگاه کنید و همین طور محتاطانه‌تر عمل کنید زیرا اگر بخواهید جامعه را رها کنید هرج و مرج ایجاد می‌شود و اگر هم خیلی سخت گیری شود کار برای مردم سخت می‌شود که در این موقعیت باید موضعی بینابین گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین متذکر شد: در این موقعیت قوای سه گانه باید هر چه بیشتر دست در دست هم دهند تا برای مقابله با تحریم‌ها تدبیری بیندیشند، زیرا در غیر این صورت از یک دستگاه یا یک سازمان مقابله بر نخواهد آمد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول