اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات استان گلستان:

بسیاری از ادارات گلستان هیچ واکنشی به روز خبرنگار نداشتند

خبرگزاری فارس: مدیرخانه مطبوعات گلستان گفت: با گذشت چند روز از سپری شدن روز خبرنگار بسیاری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ترجیح دادند این روز را بدون هیچ واکنشی بگذرانند.

بسیاری از ادارات گلستان هیچ واکنشی به روز خبرنگار نداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد آریان‌نیا صبح امروز در جمع مسئولان روابط عمومی استان به تعامل خوب مطبوعات و خبرگزاری‌ها با ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه مهم مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوی بعضی از دستگاه‌های استان نادیده گرفته می‌شود؛ به طوری که گویی مدیران این دستگاه‌ها به اهمیت این رسانه‌ها واقف نیستند.

مدیرخانه مطبوعات گلستان با تشکر از اداراتی که در این روز به تقدیر از خبرنگاران پرداختند، موجودیت رسانه‌های محلی را یک موهبت برای هر مدیری دانست و تصریح کرد: خبرنگاران تنها قشری هستند که با علاقه به رصد مشکلات و مسائل استان مشغولند؛ مشکلاتی که حتما از چشم مدیران دور می‌ماند.

آریان‌نیا اضافه کرد: مدیر باهوش مدیری است که با یک تعامل درست از این موهبت نهایت استفاده را ببرد و بی‌شک پایین آوردن سطح این تعامل در حد یک رابطه خبر آگهی، تنها هدر دادن این ظرفیت قوی است.

وی با اشاره به نقش خانه مطبوعات استان گلستان در برگزاری مراسم روز خبرنگار امسال گفت: در برنامه بزرگداشت روز خبرنگار و با وجود دیر دخیل شدن در اجرای برنامه توانستیم نقش مؤثر و خوبی را در بهبود کیفی برنامه داشته باشیم.

مدیرخانه مطبوعات استان گلستان ادامه داد: البته به این برنامه نیز مانند هر برنامه دیگری نقد و انتقاد وارد است و با تلاش همه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات امیدواریم در برنامه‌های دیگر این چنینی بتوانیم نمره قبولی را از اعضای خود بگیریم.

آریان‌نیا همچنین از تدوین طرح برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات محلی کشور در خانه مطبوعات استان گلستان خبر داد و گفت: با توجه به قول مساعد مسئولان و در صورت تصویب طرح، این تشکل میزبان نخستین جشنواره مطبوعات محلی سراسر ایران خواهد بود.

مدیر خانه مطبوعات گلستان با ابراز تشکر از همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و سایر دستگاه‌های مسئول به پیشنهادات این تشکل گفت: به طور مثال در نخستین نشست هم‌اندیشی صاحبان امتیاز و مدیران مسئول استان پیشنهاد دادیم تا با ارزیابی کیفی مطبوعات گلستان در فواصل سه ماه و ایجاد حس رقابت، در رشد کیفی این نشریات تسریع شود که این امر با برگزاری جشنواره مطبوعات فصلی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می‌شود.

 

آریان‌نیا اضافه کرد: همچنین با پیگیری خانه مطبوعات گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه‌های استان به زودی شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز مطالعات رسانه برای خبرنگاران استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول