اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

72 پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در هفته دولت 72 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 20 میلیارد تومان عملیات آن آغاز و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

72 پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سیدعلی هاشمی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: از این تعداد 52 پروژه با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان توسط 13 دستگاه اجرایی افتتاح خواهند شد.

وی افزود: در این هفته همچنین عملیات اجرایی 20 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان توسط هشت دستگاه اجرایی آغاز می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه خدمات دولت متعلق به مردم است اظهار داشت: خدمات دولت به شایستگی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار دشتی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهیدان رجایی و باهنر مردان بزرگی هستند که با تلاش‌های خالصانه خود خدمات بزرگی به انقلاب اسلامی کردند و امروز مسئولان باید از این بزرگان نظام الگوبرداری کنند و جایگاه شخصیتی آنها به جوانان تبیین شود.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی در هفته دولت افتتاح می‌شود که به طور کامل پایان یافته باشند و پس از تایید معاون عمرانی فرماندار و کارشناس فرمانداری افتتاح خواهد شد.

هاشمی از ادارات شهرستان خواست پروژه‌هایی که بنا است در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شود را به ستاد هفته دولت ارسال تا در تاریخ روز شمار برنامه‌های هفته دولت گنجانده شود.

نماینده ارشد دولت دهم در دشتی تصریح کرد: خدماتی که توسط دولتمردان ارائه می‌شود ماندگار خواهد ماند و آیندگان به خدمات ما قضاوت خواهند کرد.

هاشمی اضافه کرد: مسئولان در برابر مردم مسئولند و باید جوابگو باشند و خدماتی که دولت انجام داده است را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

مسئول ستاد هفته دولت در دشتی نیز در این نشست گفت: در هفته گرامیداشت دولت از کارمندان نمونه دولت در دشتی تقدیر می‌شود.

سید اسماعیل جعفری افزود: در هفته دولت پیاده‌روی کارمندان، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در محل ادارات، عطرافشانی از قبور مطهر شهدا، حضور مسئولان در مصلای نماز جمعه و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم و برنامه‌های فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول