اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبر داد

افتتاح گلزارهای شهدای روستایی زنجان در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت چندین گلزار شهدای روستایی استان زنجان پس از بازسازی و ساماندهی افتتاح می‌شود.

افتتاح گلزارهای شهدای روستایی زنجان در هفته دولت

علی نیک‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت برنامه‌های مختلفی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدای هفته دولت از برنامه‌های این اداره کل است، افزود: در طول هفته دولت از خانواده‌های شهدای دولت و کارمند در همه شهرستان‌ها دیدار صورت می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدای دولت و کارمند از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

وی از توزیع نرم‌افزار دولت عشق در زنجان خبر داد و افزود: این نرم‌افزار از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بین ادارات و سازمان‌های مختلف زنجان توزیع می‌شود.

نیک‌بخش با بیان اینکه این نرم‌افزار شامل زندگینامه 11 شهید دولت و کارمند است، خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار در همه شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی از برگزاری اردوی دانش‌آموزی در مشهد مقدس برای دانش آموزان خانواده‌های شهدا و ایثارگران خبر داد و گفت: دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان به این اردو اعزام می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اعزام 90 دانش‌آموز به این اردو خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی خانوادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مشهد مقدس یادآور شد:‌ در این اردو 80 نفر از خانواده‌های ایثارگران شرکت می‌کنند.

نیک‌بخش از انجام تبلیغات شهری در خصوص هفته دولت خبر داد و یادآور شد: شرکت در نمایشگاه دولت مهر از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در این هفته محسوب می‌شود.

وی از افتتاح چندین گلزار شهید روستایی همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: گلزارهای روستاهای قروه، درسجین و بهوجین از توابع شهرستان ابهر همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه گلزار شهدای روستای حلب از توابع شهرستان خرم‌دره نیز همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح گلزارهای شهدا تا پایان سال انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر تصریح کرد: عملکرد اداره کل در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نیک‌بخش با بیان اینکه معاونت‌های تعاون و امور اجتماعی، بهداشت و درمان، اداری و مالی و پژوهشی، ارتباطات و فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: دستاوردهای بخش‌های مختلف بنیاد در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول