اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار خراسان جنوبی:

تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمن ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ترویج فرهنگ دفاع مقدس را تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمن در این برهه از زمان دانست.

تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمن ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن مجنونی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خلق کننده هشت سال دفاع مقدس شهدا و ایثارگران بودند.

وی افزود: امروز حافظ این اثر با اهمیت مسئولان و مردم هستند و باید سعی کنیم در حفظ و حراست از آن کوتاهی نکنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تصریح کرد: شهیدان تنها برای به دست آوردن خاک مملکت خون خود را ندادند بلکه برای حفاظت از ارزش‌ها و زنده ماندن فرهنگ ناب اسلام جان خود را فدا کردند.

مجنونی ادامه داد: مسائل اقتصادی و اجتماعی نباید سبب غفلت از مباحث فرهنگی شود چراکه دشمن درصدد است از جنبه فرهنگی به این مملکت ضربه بزند.

وی بر آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: نسل‌ جوان باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شده و در راستای حفظ آن تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: معرفی دفاع مقدس و دستاوردهای آن از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی است.

مجنونی ادامه داد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند تا این هدف را از طریق سخنرانی، بیان خاطرات، چاپ کتاب، مجله، ویژه‌نامه، بروشور و هر روش ممکن دنبال کنند.

وی یادآور شد: تبلیغات در هفته دفاع مقدس باید مورد توجه خاص قرار گیرد چرا که تبلیغات در تمامی عرصه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تجلیل و سرکشی از ایثارگران و رزمندگان را از دیگر اهداف و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان دانست.

مجنونی افزود: همچنین باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس نقش زنان نیز در این دوران مورد بررسی قرار گیرد.

وی یادآور شد: بانوان در دوران دفاع مقدس همپای همسران خود برای این نظام تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول