اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد شهید برگزار می‌شود

برگزاری جشن سپاس از آزادگان در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن سپاس از آزادگان در این استان خبر داد.

برگزاری جشن سپاس از آزادگان در کهگیلویه و بویراحمد

اسحاق دستگزین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در روز 26 مرداد ماه همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، جشنی به همین مناسبت در همه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 317 آزاده در این استان وجود دارد، افزود: این جشن با حضور 317 آزاده این استان و شخصیت‌های برجسته ایثارگر و مسئولان ارشد استان در یاسوج برگزار می‌شود.

وی مکان برگزاری این جشن را در مرکز استان باغ تفریحی ربانی اعلام کرد و گفت: این جشن از ساعت 18 عصر تا 21 شب در این باغ برگزار می‌شود.

دستگزین ادامه داد: جشن سپاس از آزادگان با همکاری بنیاد شهید، اداره‌‌کل میراث فرهنگی، شهرداری یاسوج، سپاه فتح، آموزش و پرورش و ستاد پیام آزادگان و به همت ستاد برگزاری یادواره تجلیل از آزادگان برگزار می‌شود.

وی بهره‌گیری از توان هنری آزادگان و خانواده ایثارگران این استان را از ویژگی‌های این جشن دانست و بیان کرد: اجرای برنامه‌های هنری چون تئاتر با اجرای هنرمندان آزاده خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش، آزادگان را نماد شرف و عزت ایران خواند و بیان کرد: دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های آزادگان بر هیچکس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: برگزاری چنین مراسماتی در تجلیل و سپاس از خانواده بزرگ ایثارگران، کوچک‌ترین کاری است که مسئولان در مقابل بزرگی و عظمت مقام یک آزاده انجام می‌دهند.

دستگزین تاکید کرد: هر چه‌قدر هم که برای ایثارگران و آزادگان کار شود باز هم کم است و ما مسئولان باید تلاش خود را در این زمینه دوچندان کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم برای شرکت در این برنامه معنوی دعوت کرد. 

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول