اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای هشتمین سال پی‌درپی

مازندران استان برتر قرآنی کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیر دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران از انتخاب استان مازندران برای هشتمین بار به عنوان استان برتر قرآنی کشور خبر داد.

مازندران استان برتر قرآنی کشور شد

سعید قربانی مدیر دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از انتخاب استان مازندران به عنوان استان برتر قرآنی کشور خبر داد و گفت: دارالقران اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران برای هشتمین سال متوالی به این عنوان دست یافت.

قربانی با تقدیر از فعالیت‌های کارشناسان، مدیران و مربیان قرآنی مازندران به اهمیت فعالیت‌های قرآنی اشاره و با بیان اینکه نباید به کسب عناوین برتر مغرور شویم، خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن مازندران به دلیل حجم فعالیت‌ها، در گزارش به دارالقران کشور انعکاس نمی‌یابد.

مشاور قرآنی استاندار مازندران بر اهمیت توجه به آموزه‌های دینی برای اصلاح ناهنجاری‌ها تاکید کرد و گفت: تنها با کمک گرفتن از قرآن و عترت می‌توان به اصلاح جامعه پرداخت.

مدیر دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، قرآن کریم را دژ مستحکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و افزود: در جهت تحقق خواسته مقام معظم رهبری باید برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن همت کنیم.

وی به تلاش‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که توکل ما به خدا باشد دشمن هیچ اقدام موثری نمی‌تواند انجام دهد.

مشاور قرآنی استاندار مازندران، فعالیت در فضای قرآنی را توفیق الهی توصیف کرد و گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با همه توان برای توسعه فعالیت‌های قرآنی تلاش کنیم.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول