اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

دشمن با تحریم نمی‌تواند مردم را از نظام اسلامی جدا کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: دشمن درصدد است که با تحریم اقتصادی ما را از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جدا کند اما در هرشرایطی ملت پشتیبان نظام اسلامی است.

دشمن با تحریم نمی‌تواند مردم را از نظام اسلامی جدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، جهانبخش کرمی در جمع بسیجیان ابهر با اشاره به تحمیل شدن هشت سال جنگ به کشور ایران و همچنین جنایت‌های رژیم بعث عراق اظهار داشت: در این جنگ حدود 45 کشور، رژیم عراق را به صورت مستقیم و غیرمستقیم حمایت می‌کردند.

وی افزود: این کشورها با تمام توان از لحاظ مالی و سیاسی از رژیم عراق حمایت داشته و برای رسیدن عراق به هدف شوم خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به رمز پیروزی ملت ایران در برابر رژیم بعث عراق گفت: توکل به خدا، وجود ولی‌فقیه در رأس حکومت و حضور مردم شهادت‌طلب و غیور ایران موجب پیروزی کشور در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی به تلاش دشمنان برای زدودن اعتقادهای مذهبی از کشور ایران اشاره و اضافه کرد: هیچ کس نمی‌تواند اعتقاد به امام حسین(ع) را از دل این ملت بیرون کند.

کرمی افزود: دشمن با ورود مردم به صحنه هشت سال دفاع مقدس زمین‌گیر شد و ملت ایران با دلاورمردی و جانفشانی‌های خود موجب پیروزی کشور در جنگ شدند.

وی با اشاره به چرایی اعلام پایان جنگ گفت: پایان جنگ به دلیل ترحم به ایران نبود بلکه چون روز به روز صلابت ایران بیشتر می‌شد باید به گونه‌ای جلوی این امر را می‌گرفتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: به برکت حماسه، مقاومت و جانفشانی‌های ملت ایران، رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس زیباترین صحنه‌ها را به جا گذاشتند.

وی با اشاره به حضور مردم ایران در همه صحنه‌های حساس نظام عنوان داشت: ملت ایران در صحنه‌های خطرناک‌تر از نبردهای شلمچه و خرمشهر همچون فتنه‌ سال‌های 78 و 88 حضور داشته و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

کرمی افزود: ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور حماسی خود خط بطلانی بر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و فتنه‌گران کشیدند.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد است که با تحریم اقتصادی ما را از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جدا کند اما در هرشرایطی ملت پشتیبان نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول