اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش هفتکل خبر داد

آمادگی 43 مدرسه هفتکل برای ثبت‌نام کلاس ششمی‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش هفتکل گفت: 43 مدرسه در این شهرستان کلاس ششمی‌ها را ثبت‌نام می‌کنند.

آمادگی 43 مدرسه هفتکل برای ثبت‌نام کلاس ششمی‌ها

محمد بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش شهرستان هفتکل برای سال تحصیلی جدید و راه اندازی پایه ششم ابتدایی آمادگی کامل را دارد.

وی در ادامه به ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: در مجموع 43 مدرسه در شهر هفتکل، بخش رغیوه و نفت سفید، کار ثبت‌نام دانش‌آموزان این پایه را انجام می‌دهند.

او ادامه داد: تمام مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت اینترنتی انجام می‌شود و تقریباً همه دانش‌آموزان این مقطع در مدارس مورد نظر ثبت‌نام شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش هفتکل به کتاب‌های درسی تألیف شده برای پایه ششم ابتدایی اشاره کرد و افزود: آموزگاران این پایه تحصیلی هم اکنون در حال گذراندن دوره‌های آموزشی ضمن خدمت هستند که تا آخر مرداد ماه به پایان می‌رسد و آمادگی لازم برای تدریس کتاب‌های تازه تألیف در این پایه را به دست می‌آورند.

وی با یادآوری اینکه این دوره‌های آموزشی تقریبا 60 درصد دوره‌ای است که معلمان باید بگذرانند، اظهار داشت: آموزگاران پایه ششم ابتدایی ادامه آموزش‌های لازم برای تدریس کتاب‌های جدید را در طول سال تحصیلی فرا می‌گیرند.

بهزادی با بیان اینکه در سال تحصیلی 92 ـ 91 در سطح شهرستان کمبود معلم نداریم، اضافه کرد: کار ساماندهی معلمان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در خرداد ماه انجام و ابلاغ‌های آنان در تیر ماه صادر شد بدین ترتیب برای آغاز سال تحصیلی جدید مشکلی از لحاظ تأمین معلم برای سه مقطع تحصیلی نداریم.

وی در ادامه از آغاز ساخت هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه هفتکل خبر داد و گفت: اعتبار ساخت این هنرستان 10 میلیارد ریال است و بر اساس قرار دادی که با پیمانکار پروژه منعقد شده این پروژه در تابستان سال 92 ساخته می‌شود و در سال تحصیلی 93-92 به بهره برداری می‌رسد.

رئیس آموزش و پرورش هفتکل خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این هنرستان رشته‌های بیشتری در شاخه فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شوند و دانش‌آموزان با یک حرفه و مهارت شغلی فارغ التحصیل می‌شوند که برای ورود به بازار کار با مشکلات کمتری رو به رو خواهند بود. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول