اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عضوگیری هیئت فوتبال مازندران:

صدور کارت ملی فوتبال الزامی شد

خبرگزاری فارس: مسئول عضوگیری هیئت فوتبال مازندران از صدور کارت ملی فوتبال برای اعضا و کمیته‌های مختلف خبر داد و این کار را برای دریافت حقوق و مبلغ قرارداد الزامی دانست.

صدور کارت ملی فوتبال الزامی شد

فریدون اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در اساسنامه فدراسیون فوتبال همه اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر شکل با ورزش فوتبال و فدراسیون مرتبط هستند، باید عضویت فدراسیون را بگیرند و کارت ملی فوتبال را دارا باشند.

وی گفت: بر همین اساس پرداخت هرگونه حق‌الزحمه و وجه مالی به کارکنان و اعضا کمیته‌های زیر پوشش فدراسیون از پایان خرداد ماه 91 فقط با ارائه کارت ملی فوتبال مسیر خواهد بود.

اصغرزاده عنوان کرد: در هیئت فوتبال مازندران نیز تمام تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های استانی و کشوری موظف به تکمیل مدارک مربوطه برای صدور کارت ملی فوتبال هستند.

مسئول عضوگیری هیئت فوتبال مازندران همچنین از صدور کارت ملی فوتبال برای مدارس فوتبال کشور خبر داد و متذکر شد: تمامی مدارس فوتبال استان نیز هنگام دریافت مجوز فعالیت ابتدا باید کارت ملی فوتبال خود و مجوز باشگاه را دریافت کنند.

وی در پایان با توصیه به مدیران باشگاه‌های فوتبال و فوتسال در رده‌های سنی مختلف اذعان داشت: تمامی بازیکنان فوتبال مازندران در رده‌های مختلف باید عضو فدراسیون و دارای کارت ملی فوتبال باشند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول