اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ـ 32

غیور: جهاددانشگاهی توان ارائه راهکار برای عملی شدن شعار سال را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی مشهد گفت: هیئت علمی جهاددانشگاهی توان ارائه راهکار برای عملی شدن شعار سال را دارد.

غیور: جهاددانشگاهی توان ارائه راهکار برای عملی شدن شعار سال را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید غیور مبرهن، در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد در رابطه با اقدامات جهاد دانشگاهی برای تحقق شعار سال اظهار کرد: ابتدای سال پیشنهاد خوبی به جهاد دانشگاهی برای انجام یکسری اقدامات پژوهشی در رابطه با تحقق شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی شد و ما هم از آن استقبال کردیم اما بعد از آن نقش پایین‌تری برای جهاد دانشگاهی در نظر گرفتند.

وی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به توانایی‌هایش ظرفیت انجام اقدامات پژوهشی در خصوص تحقق شعار سال را دارد و ما هم در حال برنامه‌ریزی برای این کار هستیم، اما نیاز است که توجه بیشتری به جهاد دانشگاهی شود.

غیور خاطرنشان کرد: شعارهای سال که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام می‌شود، شعارهای هدفمندی هستند و انتظار این است که بازخورد بیشتری در کشور داشته باشند و جهاددانشگاهی و هیئت علمی آن این توان را دارند که در این حوزه نقش پررنگ تری داشته باشند.

وی افزود: ما دغدغه عملی شدن این شعارها را داریم اما باید در سیاستگذاری‌ها نقش پررنگ‌تری برای حوزه پژوهش قائل شوند.

رئیس جهاددانشگاهی مشهد در ادامه در رابطه با فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی مشهد تصریح کرد: یکی از بزرگترین فعالیت‌های قرآنی ما در خبرگزاری ایکنا اتفاق می‌افتد؛ ایکنا موتور محرکه فعالیت‌های قرآنی ماست.

وی افزود: در کنار فعالیت‌های خبرگزاری قرآنی جهاددانشگاهی، فعالیت‌های دیگری را به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌دهیم.

غیور خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری همایش‌های قرآنی و همچنین انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه قرآن از جمله اقدامات جهاددانشگاهی در این حوزه است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول