اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی:

سند نابودی رژیم صهیونیستی روز قدس امضا می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: ملت‌های مسلمان جهان در روز قدس، سند نابودی رژیم صهیونیستی را امضا می‌کنند.

سند نابودی رژیم صهیونیستی روز قدس امضا می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: روز جهانی قدس برای همبستگی مسلمانان است تا همه مسلمانان احساس مسئولیت کنند و بدانند که قبله اول آن‌ها در اشغال استکبار جهانی است.

وی افزود: روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری دارد، امسال صدای بیداری اسلامی از چهار گوشه جهان به گوش می‌رسد، حکام خودفروخته استکبار در کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری نابود می‌شوند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی روز قدس را روز اعلام حمایت مسلمانان جهان از مقاومت مردم

ستمدیده فلسطین دانست و گفت: در این روز زخم‌های ستم دیدگان التیام یافته و مبارزان و حامیان مقاومت روحیه مضاعفی به دست می‌آورند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی جهان، وحدت و اتحاد مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و روز قدس فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت و همدلی در بین مسلمانان جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام هدایتی یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند به همه ملت‌های مسلمانی که زیر بار ظلم و ستم مستکبران جهان قرار گرفته‌اند در مسیر تحقق نظام اسلامی کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسلمانان جهان در صفوف به هم فشرده و با مشت‌های گره کرده جواب این همه جنایت و ناجوانمردی استکبار را خواهند داد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول