اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی خبر داد

برق‌رسانی به 5 هزار واحد مسکن مهر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از برق‌دار شدن 5 هزار و 286 واحد مسکن مهر این استان خبر داد.

برق‌رسانی به 5 هزار واحد مسکن مهر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ضامن پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح عملکرد شرکت برق در مورد برق‌رسانی به مسکن مهر برگزار شد، اظهار کرد: این مجموعه متعهد شده است که کار برق‌رسانی به 28 هزار و 170 واحد مسکن مهر استان را انجام دهد.

وی افزود: برای تامین برق این تعداد واحد مسکن مهر در استان نیاز به تولید 23 مگاوات برق است که باید این ظرفیت ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اعتبار مورد نیاز برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر را 22.5 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: از این مبلغ 17.5 میلیارد تومان مربوط به بخش توزیع است و 5 میلیارد تومان آن نیز مربوط به بخش فوق توزیع می‌شود.

ضامن ادامه داد: برای تامین برق واحدهای مسکن مهر استان نیاز به ایجاد 110 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 194 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است؛ همچنین نیاز به نصب 412 پست برق نیز در این مناطق وجود دارد.

وی با بیان اینکه در استان برای تامین و تولید برق هیچ مشکلی وجود ندارد، یادآور شد: ما باید تجهیزات مورد نیاز برای برق‌رسانی به مسکن مهر را فراهم کنیم.

*هزینه 11 میلیاردی برای برق‌رسانی به مسکن مهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به اقدامات صورت گرفته برای برق‌رسانی به مسکن مهر اشاره کرد و گفت: از سال 87 که عملیات مسکن مهر در استان آغاز شد تاکنون 11 میلیارد تومان در بخش برق‌رسانی هزینه شده است.

ضامن از اجرای 70 کیلومتر شبکه فشار متوسط تاکنون در مجموعه مسکن مهر استان خبر داد و افزود: ایجاد 27 کیلومتر از این شبکه در سال جاری در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

وی از اجرای 73 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در استان خبر داد و گفت: همچنین در سال جاری قرار است 53 کیلومتر شبکه فشار ضعیف اجرا شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین تاکنون 114 پست نصب شده و قرار است 93 پست نیز در سال جاری نصب شود.

ضامن به واگذاری 8 هزار و 704 انشعاب برق در مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد تاکنون 6 هزار و 400 انشعاب برق نصب شده؛ همچنین 4 هزار و 830 انشعاب نیز قابل واگذاری است.

وی در پایان از متقاضیان واحدهای مسکن مهر خواست که در راستای پرداخت مطالبات به موقع مجموعه‌های خدمات‌رسان مانند شرکت آب و برق اقدام کنند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول