اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه:

روز قدس عامل تقویت جبهه مقاومت فلسطین است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، توان مردم مظلوم فلسطین را برای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تقویت می‌کند.

روز قدس عامل تقویت جبهه مقاومت فلسطین است

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: روز قدس به تعبیر حضرت امام (ره) روز اسلام بوده و تجلی قدرت اسلام و مسلمانان جهان در برابر نیروهای استکباری است.

وی ادامه داد: دیکتاتوری‌های دنیا دست به دست هم داده و یهودی‌ها را در یک منطقه حساس و مهم گردهم آوردند تا در بین مسلمانان پایگاهی برای تبلیغ افکار تحریفی یهودی باز کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان اینکه صهیونیست‌ها با هدف نفوذ در عقاید اسلامی مسلمانان، زمین‌های آن‌ها را غصب کردند، افزود: دولت‌های اروپایی با همکاری آمریکا برای اشغال سرزمین فلطسین و تاسیس رژیم صهیونیستی، کمک‌های فراوانی به یهودی‌ها کردند تا از این کانال بتوانند در بین مسلمانان تفرقه و درگیری به وجود آورند.

بهشتی‌فر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با فریب بعضی کشورهای اسلامی و با وعده‌های دروغین، حمایت آن‌ها را جلب کرده و در سایه پشتیبانی و حمایت دولت‌های قدرتمند غربی دست به وحشیانه‌ترین قتل و غارت زدند.

وی یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام‌خمینی (ره) با مشاهده ظلم و غارت صهیونیستی و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین را در ایجاد انگیزه برای مقاومت مؤثر دانست و گفت: امسال روز قدس با وجود تحولات جهانی و بیداری اسلامی در کشورها اهمیت زیادی دارد.

بهشتی‌فر اضافه کرد: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در جنگ 33 روزه لبنان تمام توان خود را به کار گرفت تا با راه‌اندازی فتنه 88 در ایران، نظام‌های اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد که با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران این توطئه در نطفه خاموش ماند.

وی ادامه داد: اکنون دولت‌های استکباری با تدارک آشوب و ایجاد ناامنی در کشور سوریه و کشتار مسلمانان میانمار درصدد هستند تا سوریه را که در زمان جنگ از ایران و بعد از آن از مقاومت فلسطین حمایت می‌کرد از میان بردارند و آزادی مسلمانان میانمار را از آن‌ها بگیرند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه تاکید کرد: هر چه مراسم روز جهانی قدس با وحدت و انسجام بیشتری برگزار شود و فریاد حق‌خواهی و عدالت به گوش جهانیان رسانده شود مکر دشمنان اسلام در دنیا خنثی می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول