اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سروری:

روز قدس، روز تجدید بیعت با ملت‌های مسلمان است

خبرگزاری فارس: نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس، روز تجدید بیعت ملت‌های مسلمان با مقاومت اسلامی و حمایت از پیشانی مقاومت یعنی کشور سوریه است.

روز قدس، روز تجدید بیعت با ملت‌های مسلمان است

پرویز سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران بیان داشت: تمام جهان استکبار بعد از شکست‌هایی که از ایران و کشورهای مقاوم منطقه خورده‌اند، امروز برای ضربه زدن به خط مقدم تلاش می‌کنند.

 استکبار به‌دنبال انتقام گرفتن از کشورهای مسلمان است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور نیروهای ضدانقلاب آمریکایی و اسرائیلی در سوریه نمایانگر این است که آنها می‌خواهند انتقام بیداری اسلامی منطقه، شکست از جمهوری اسلامی ایران و مقاومت مردم را با ضربه زدن به عراق، سوریه، حزب‌الله و ایران بگیرند.

وی در ادامه یادآور شد: سوریه مهم‌ترین و بهترین پایگاه و سنگر جهت ایجاد حاشیه امنیت برای اسرائیل است و مشاهده می‌کنید که اسرائیل تمام ظرفیت‌های نظامی، فرهنگی و سیاسی را در این کشور مستقر کرده است.

روز قدس شاهد تجلی حضور مردم ایران هستیم

سروری در پایان با تأکید بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: روز قدس، روز تجدید بیعت ملت‌های مسلمان با مقاومت اسلامی و اعلام حمایت از پیشانی مقاومت یعنی کشور سوریه است و به لطف خداوند امسال نیز شاهد تجلی و اتحاد مردم ایران در روز قدس هستیم.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول