اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین خبر داد

برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در 5 شهر قیروکارزین

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین از برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در پنج شهر قیر، افزر، کارزین، امام‌شهر و مبارک‌آباد این شهرستان خبر داد.

برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در 5 شهر قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعد‌ازظهر امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم روز قدس با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی این روز اظهار داشت: با توجه به شرایط بین‌المللی و اهمیت این روز بزرگ برای مسلمانان جهان، ضرورت و لزوم همکاری و تعامل هر چه بیشتر تمام ارگان‌ها برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس امری اساسی است.

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان در سراسر جهان به این حرکت عظیم پیوسته و با این راهپیمایی، انزجار خود را از نظام سلطه نشان می‌دهند، تصریح کرد: با ابتکار انقلاب در دفاع از مظلومان جهان اکنون بیداری اسلامی و انزوای رژیم صهیونیستی را می‌توان از دیگر نتایج روز جهانی قدس دانست.

صمدنژاد یکی از بی‌شرمانه‌ترین جنایات تاریخ که در عصر حاضر اتفاق می‌افتد را مسئله فلسطین دانست و افزود: روز قدس، روز بیعت مجدد با اهداف و آرمان‌های مقدس سرزمین فلسطین، انتفاضه قهرمان و رهایی از شر اشغالگران قدس است.

این مقام مسئول با اشاره به تحولات منطقه و تلاش‌های ضدانسانی برخی کشورها و رژیم صهیونیستی در از بین بردن صحنه راهبردی ژئوپلتیک، مقاومت در منطقه را بسیار حساس و مهم ارزیابی کرد و افزود: اکنون که دشمن کمر به تجزیه کشور سوریه و به تبع آن لبنان و خالی کردن اطراف ایران از حامیان خود و از بین بردن محور مقاومت بسته است، وظیفه ما سنگین‌تر از گذشته شده و باید با حضور در صحنه و برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی‌ها از به ثمر رسیدن اهداف دشمنان جلوگیری کنیم.

وی رژیم مجعول و غاصب صهیونیسم در فلسطین را محکوم به فنا دانست و ادامه داد:‌ تنها راه نابودی این غده سرطانی خطرناک مقاومت و مبارزه است و هیچ انسان آزاده و عدالت‌طلبی نمی‌تواند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کند.

فرماندار شهرستان قیروکارزین با اشاره به وظایف دستگاه‌های اجرایی در هرچه با‌شکوه‌تر برگزار شدن مراسم روز قدس تصریح کرد: مسئولان باید با هماهنگی بیشتر نسبت به سال گذشته در انجام امور محوله تلاش کنند.

صمدنژاد از برگزاری این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور در پنج شهر قیر، افزر، کارزین، امام‌شهر و مبارک‌آباد این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان‌ قیروکارزین نیز بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و از مردم مظلوم فلسطین و تمام آزادگان جهان دفاع و حمایت می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به شعار امسال روز جهانی قدس افزود: این شعار در سال جاری «روز جهانی قدس، بیداری اسلامی، نویدبخش آزادی قدس» است که با توجه به وقایع منطقه امیدواریم این شعار به زودی محقق شود.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول