اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کانون انجمن‌های کارگری مازندران:

سهام عدالت کارگران هنوز عملی نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده کانون انجمن‌های کارگری استان مازندران گفت: سهام عدالت کارگران هنوز عملی نشده است.

سهام عدالت کارگران هنوز عملی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، میرعلی شیرافکن صبح امروز در هفتمین جشنواره قدردانی از کارآفرینان برتر استان مازندران با بیان اینکه تمام دغدغه‌های ما در استان توسعه اقتصادی و رفع پدیده بیکاری است، اظهار داشت: مازندران از نرخ بیکاری بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: دولت نباید بین کارفرما و کارگر تبعیض ایجاد کند، این در حالی است که سبد کالای ماه رمضان برای کارگران دیده نشد، سهام عدالت به کارگران تعلق نگرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای توسعه اشتغال در مازندران موانع پیش روی باید برداشته شود، محدودیت‌های داخلی مانعی در جلوی پای توسعه اشتغال در مازندران است.

شیرافکن حمایت از کارگران را عاملی برای مقابله با تحریم‌های دشمن و توجه به تولیدهای داخلی دانست و تصریح کرد: کارگر، کارفرما و دولت سه ضلع پیشرفت اقتصادی محسوب می‌شوند و این سه جانبه‌گری جدی گرفته شود.

وی شعار حمایت از تولید ملی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد را تلاش برای افزایش تولیدات داخلی دانست و یادآور شد: باید از کار و سرمایه ایرانی حمایت شود تا شعار مقام معظم رهبری تحقق یابد.

نماینده کانون انجمن‌های کارگری استان مازندران با بیان اینکه اگر تولید داخل رونق یابد با کاهش تورم مواجه می‌شویم، تصریح کرد: از سرمایه سرمایه‌داران داخلی حمایت شود تا تولیدات داخلی توسعه یابد.

این مسئول مدیران کارآفرین را موفق‌تر از مدیران فعلی دانست و متذکر شد: مدیران کارآفرین فرصت‌ها را تشخیص می‌دهند ولی مدیران وضع موجود از وضعیت کنونی صیانت می‌کنند.

شیرافکن در پایان اذعان داشت: مدیران کارآفرین نوآوری را از برنامه‌های کاری خود می‌دانند، ولی مدیران فعلی از بهره‌مندی وضعیت موجود امتناع می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول