اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر:

توزیع دعوت‌نامه‌های سهام عدالت در خرمشهر ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر گفت: توزیع دعوت‌نامه‌های سهام عدالت در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

توزیع دعوت‌نامه‌های سهام عدالت در خرمشهر ادامه دارد

شهرزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: تعداد 12 هزار دعوت‌نامه سهام عدالت از سوی دبیرخانه کشوری به شهرستان ارسال شد که فاقد آدرس بوده و در این راستا از دهیاران خرمشهر خواستیم که در زمینه توزیع آنها بین ساکنان روستاها ما را همکاری کنند.

وی با بیان اینکه دعوت‌نامه‌ها قابل انتقال به اداره پست نبوده و تنها از طریق دهیاران امکان توزیع آنها وجود داشت، افزود: در این راستا تعامل بسیار مطلوبی برقرار شد و همه دعوت‌نامه‌ها ظرف چند روز بین ساکنان روستاها توزیع شد.

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر با تقدیر از عملکرد بسیار مطلوب دهیاران و بخش‌ روستایی شهرستان گفت: دعوت‌نامه‌های مذکور مربوط به بخش روستایی و مشاغل آزاد بوده که تاکنون توسط این اداره در حال توزیع هستند.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی مضاعف به شهروندان است، اضافه کرد: شهروندان باید بیش از پیش در این زمینه با تعاونی سهام عدالت خرمشهر همکاری لازم را برقرار کرده و خود را از سهام عدالت محروم نکنند.

جلیلیان در پایان بار دیگر بر تعامل شهروندان در این زمینه تأکید کرد و گفت: از سوی دبیرخانه کشوری اعلام شده که توزیع این دعوت‌نامه‌ها تا شهریورماه ادامه دارد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول