اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

تصویب 43 طرح در بیستمین کارگروه توسعه کشاورزی ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر از تصویب 43 طرح در بیستمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی ملایر خبر داد.

تصویب 43 طرح در بیستمین کارگروه توسعه کشاورزی ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در بیستمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در ملایر اظهار داشت: تاکنون 659 هکتار از اراضی استان همدان به طور قطعی برای توسعه بخش کشاورزی واگذار شده است.

وی افزود: از این مقدار 307 هکتار از اراضی منابع طبیعی مربوط به شهرستان ملایر است که برای طرح‌های توسعه کشاورزی عقد قرارداد و واگذاری قطعی آنها انجام شده است و معادل 46 درصد از اراضی واگذار شده کل استان را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان ملایر تصریح کرد: یک هزار و 106 هکتار دیگر نیز در دفاتر اسناد رسمی در حال تکمیل پرونده و واگذاری است.

وی افزود: تاکنون 462 طرح با سرمایه‌گذاری 434 میلیارد و 700 میلیون ریال و اشتغال‌زایی یک هزار و 54 نفر تصویب و 284 طرح نیز با مبلغ 120 میلیارد و 290 میلیون ریال به بانک‌های کشاورزی شهرستان معرفی شده که از این تعداد 209 طرح با مبلغ 6 میلیارد و 180 میلیون ریال پرداخت شده است.

خیریانپور درباره آخرین وضعیت متقاضیان اشتغال در بخش کشاورزی گفت: 15هزار و 55 نفر در سامانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 3 هزار و 246 نفر در ملایر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی عنوان داشت: از این تعداد 2 هزار و 225 نفر راست‌آزمایی و تعداد یک ‌هزار و 88 نفر نیز برای اخذ تسهیلات به جهاد کشاورزی معرفی شد‌ه‌اند.

وی از تصویب 43 طرح در بیستمین جلسه کارگروه کشاورزی ملایر خبر داد و گفت: این تعداد طرح برای 50 نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

فرماندار شهرستان ملایر مبلغ سرمایه‌گذاری برای این 43 طرح را یک میلیارد و 962 میلیون تومان عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به هفته دولت گفت: در هفته دولت 350 میلیارد ریال پروژه افتتاح می‌شود که 150 میلیارد ریال آن در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول