اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید فرماندار پاکدشت از طرح‌های توسعه بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار پاکدشت در بازدید از طرح‌های کشاورزی در حال اجرای این شهرستان گفت: با توجه به اقلیم و آب و هوای مناسب منطقه و حمایت‌های دولت در بخش کشاورزی زمینه کار برای فعالیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی شهرستان فراهم است.

بازدید فرماندار پاکدشت از طرح‌های توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی ساعاتی پیش در بازدید از طرح‌های توسعه بخش کشاورزی گفت: با عنایت به نامگذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی‌، افزایش تولیدات داخلی، ایجاد اشتغال با اولویت روستائیان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با طرح‌های کشاورزی و توسعه صادرات در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه برای ایجاد بستر لازم در توسعه بخش کشاورزی، طرح‌های زیادی در زمینه‌های مختلف در دست اقدام است، اظهار داشت: توجه به ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی، می‌تواند گام مهمی در مسیر تحقق شعار حمایت از تولید داخلی و رسیدن به خودکفایی کامل اقتصادی باشد.

وی بخش کشاورزی توانمند را از اساسی‌ترین نیازهای هر کشور دانست و ابراز داشت: با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و کشاورزی فراوان در شهرستان و استفاده بهینه از این منابع زمینه لازم برای توسعه همه‌جانبه این بخش فراهم می‌شود.

این گزارش حاکی است، فرماندار پاکدشت در این بازدیدها که سه ساعت به طول انجامید از چند طرح کشاورزی، دامپروری و مرغداری بازدید و ضمن دیدار و گفت‌وگو با کشاورزان و دامداران دستورات لازم را جهت برطرف شدن مشکلات آنان صادر کرد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول