اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خبر داد

اجرای 10 پروژه عمرانی در طرح هجرت توسط دانش‌آموزان شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره از اجرای 10 پروژه عمرانی در طرح هجرت توسط دانش‌آموزان شبانکاره در تابستان امسال خبر داد.

اجرای 10 پروژه عمرانی در طرح هجرت توسط دانش‌آموزان شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره مرتضی دریائیان در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شبانکاره اظهار داشت: ماه مبارک رمضان از فرصت‌های ارزشمندی است که در طول سال در اختیار انسان‌ها قرار می‌گیرد و باید از این فرصت برای رشد و تعالی معنوی خود بهره‌برداری مطلوب کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی توسط اداره آموزش و پرورش شبانکاره اجرا شد و برگزاری طرح ضیافت یکی از مهم‌ترین این اقدامات است و در طرح ضیافت نور برای هزار و 500 نفر از فرهنگیان و خانواده‌های ایشان اجرا شده است.

دریائیان بیان داشت: ثبت‌نام از دانش‌آموزان از مهم‌ترین مراحل به منظور آغاز سال تحصیلی جدید است و با برنامه‌ریزی‌های منظم مدیران مدارس و اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره تاکنون شاهد ثبت‌نام بیش از 97 درصد دانش‌آموزان این منطقه در مدارس بوده‌ایم که امیدواریم این میزان در روزهای آتی به 100 درصد برسد.

وی اضافه کرد: به منظور رفع مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش در ماه‌های اخیر شاهد آغاز به کار ستاد پروژه مهر در این منطقه هستیم و در قالب اجرای این طرح تلاش خود را برای رفع نواقص و مشکلات مدارس به نحو مطلوب به کار گرفته‌ایم و تمامی اعضای این ستاد با دقت فراوان برای عمل به وظایف تلاش می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 و نقش آن در بهسازی و زیباسازی فضای مدارس ابراز داشت: با توجه به اجرای طرح هجرت سه در شبانکاره و زیباسازی و تعمیرات و تجهیزات مدارس معادل 900 میلیون ریال به آموزش و پرورش منطقه شبانکاره کمک شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره عنوان کرد: طرح هجرت از ابتکارات آموزش و پرورش و بسیج است که در رفع نیازها و محرومیت‌ها تاثیر بسزایی دارد و در قالب اجرای این طرح شاهد اجرای بیش از 10 پروژه عمرانی با پیشرفت مطلوب در شبانکاره هستیم.

دریائیان گفت: از دهیاران و شوراهای اسلامی می‌خواهیم نهایت همکاری را با ستاد پروژه مهر در شبانکاره داشته باشند و با اهتمام برای آغاز سال تحصیلی پویا و بانشاط تلاش کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول