اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی محمدشهر خبر داد

برگزاری نخستین نماز عید فطر در مصلای محمدشهر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر محمدشهر اعلام کرد: با توجه به تکمیل و بهره‌برداری از مصلای نماز جمعه این شهر، برای نخستین بار نماز عید سعید فطر در این مکان معنوی و مقدس برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین نماز عید فطر در مصلای محمدشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم کردلو در حاشیه بازدید تعدادی از مسئولان از امکانات مصلای محمدشهر طی سخنانی اظهار داشت: یکی از نیازهای فرهنگی و معنوی محمدشهر داشتن مصلی است که متاسفانه سال‌ها این طرح بر زمین مانده بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه ویژه استانداری و همچنین تلاش‌های حجت‌الاسلام علی الهی امام جمعه محترم محمدشهر طرح احداث مصلی  از سال 90 با جدیت پیگیری و در نهایت اواسط مرداد ماه سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

عضو شورای اسلامی محمدشهر در پاسخ به این پرسش که آیا برای برگزاری نماز عید سعید فطر امسال برنامه‌ریزی خاصی در این منطقه انجام شده است؟‌ گفت: با توجه به تکمیل مصلای محمدشهر و تلاش‌های امام جمعه محترم مقرر شد که نخستین برنامه رسمی در این مکان، برگزاری نماز عید سعید فطر باشد.

وی افزود: بنابراین مصلای محمدشهر به صورت رسمی با برگزاری نماز عید فطر افتتاح می‌شود.

کردلو گفت: در سال‌های قبل نماز عید در این شهر به صورت پراکنده و در مساجد برگزار می‌شد و یا مردم به شهرستان کرج برای اقامه نماز و یا تهران می‌رفتند.

وی تاکید کرد: بنابراین امسال نماز معنوی عید سعید فطر برای نخستین بار به صورت متمرکز و واحد در مصلای محمدشهر برگزار می‌شود.

کردلو گفت: خوشبختانه مکان مصلی در منطقه خوبی واقع شده و دسترسی مردم به راحتی مقدور است.

وی متذکر شد: با این وجود اتوبوسرانی محمدشهر موظف شده است که در روز عید سعید فطر جابه‌جایی نمازگزاران را به بهترین شکل انجام داده و خدمات‌رسانی خوبی به آنها داشته باشد.

کردلو در پایان اظهار داشت: امیدواریم برگزاری نخستین نماز عید فطر در مصلای محمدشهر برکات ارزشمندی برای مردم منطقه به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول