اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

تاسیس صندوق‏های حمایتی به رشد کشاورزی دماوند کمک می‏کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: بدون شک، تاسیس صندوق‏های حمایتی نظیر صندوق توسعه کشاورزی به رشد کشاورزی دماوند کمک می‏کند.

تاسیس صندوق‏های حمایتی به رشد کشاورزی دماوند کمک می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، تفاهم‏نامه تأسیس صندوق توسعه کشاورزی در شهرستان دماوند به طور رسمی ظهر امروز بین فرمانداری شهرستان دماوند، ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به منظور حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی منعقد شد.

در این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان دماوند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مدیرعامل و قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی، مسئولان بخش کشاورزی و جمع کثیری از بهره‏برداران حوزه‏های مختلف کشاورزی این شهرستان برگزار شد، تفاهم‏نامه سه‏جانبه برای تشکیل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به امضای طرفین رسید.

* تولید محصولات کشاورزی در دماوند افزایش می‏یابد

فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه، شکل‏گیری صندوق توسعه کشاورزی را اتفاق بسیار مهم و مبارک ارزیابی کرد و گفت: امروز با تشکیل این صندوق، یکی از برنامه‏ها و طرح‏های دولت خدمتگزار برای توسعه بخش کشاورزی به ثمر می‏نشیند تا کشاورزان و بهره‏برداران با حمایت این صندوق بتوانند تولید محصولات خود را به لحاظ کمی و کیفی افزایش دهند.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد افزود: فشارها و تحریم‏های دشمن برای جلوگیری از رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی وضع شده اما در مقابل دولت برنامه‏های منسجمی را تدوین کرده تا تلاش دشمن را خنثی کند و تا امروز به لطف الهی موفق بوده است.

وی ادامه داد: یکی از طرح‏های مهمی که مورد توجه دولت بوده، توسعه بخش کشاورزی به منظور تأمین مواد غذایی و مصارف داخل و صدور آن به دیگر کشورهاست که با اجرای طرح توسعه کشاورزی و زیر کشت بردن زمین‏هایی که در اختیار منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و دیگر دستگاه‏ها قرار دارد، این موضوع تحقق خواهد یافت.

* دماوند، پیشگام در اجرای طرح توسعه کشاورزی در کشور

فرماندار شهرستان دماوند، این شهرستان را پیشتاز اجرای طرح توسعه کشاورزی در کشور معرفی کرد و بیان داشت: شهرستان دماوند به عنوان نخستین شهرستان این طرح بزرگ را به اجرا گذاشت.

وی تصریح کرد: دماوند در نخستین گام، 100 هکتار از اراضی شهرستان را در اختیار این طرح قرار داده است که به زودی با حضور مسئولان بلندپایه کشور افتتاح خواهد شد.

قاسمی‏فرزاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی را برای حمایت از تولیدکنندگان دانست و اظهار داشت: این صندوق می‏تواند شعار محوری سال یعنی " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را که مقام عظمای ولایت فرمودند، تحقق بخشد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول