اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 475 پروژه عمرانی استان بوشهر در هفته دولت

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: 475 طرح عمرانی در هفته دولت در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 475 پروژه عمرانی استان بوشهر در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: این طرح‌ها که با 268 میلیارد تومان اجرا شده است 44 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

جهانبخش با اشاره به اینکه این طرح‌ها در 12 دستگاه اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد افزود: 14 طرح در فصل آب، 71 طرح در امور زیر بنایی، 63 طرح در بخش فرهنگی و آموزشی، 69 طرح در بخش عمران شهری، 146 طرح در بخش عمران روستایی، شش طرح در فصل بهداشتی و درمانی و مابقی در فصول صنعت و معدن ،مسکن و ساختمان، کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات و ورزشی اجرا شده است.

وی گفت: بیشترین طرح در شهرستان دشتستان با 126 طرح با 129 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر همچنین از آغاز اجرای 82 طرح در هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها که 22 دستگاه ،آن‌ را اجرا می‌کنند 80 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

جهانبخش پروژه مهر ماندگار را از مهم‌ترین طرح‌های دولت دهم برشمرد و افزود: 900 پروژه در کشور به‌عنوان مهر ماندگار قلمداد می‌شود که 39 طرح آن در استان بوشهر با سرمایه‌گذاری 37 هزار و 950 میلیارد تومان در دو سال اجرا می‌شود.

وی مهر ماندگار را نقطه عطف خدمتگزاری دولت نهم و دهم برشمرد و از حضور مسئولان در مصلاهای نماز جمعه برای پاسخگویی به سئوالات مردم در روز جمعه دهم شهریور خبر داد و گفت: استاندار در مصلای جمعه بوشهر و فرمانداران در سایر مصلاهای شهرستان‌ها از ساعت 8 صبح به ‌مدت چهار ساعت پاسخگوی سئوالات مردم خواهند بود.

جهانبخش گفت: مسئولان با پاسخگویی درست باید اعتماد مردم را به خود جلب کنند و طوری با مردم شفاف سخن بگویند که روزبه‌روز اعتماد آنان به مسئولان بیشتر شود.

استاندار بوشهر در ادامه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آنان را نماد استقامت، عزت، صبر و پایمردی دانست و افزود: آزادگان با اقتدار و صبر جلوه عزت ایران اسلامی را به ‌نمایش گذاشتند.

وی همچنین معیارهای دولت نهم و دهم و امتیازات این دولت‌ها را از منظر مقام معظم رهبری تشریح کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول