اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

123 پروژه در ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر گفت: 123 طرح و پروژه همزمان با هفته دولت در ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

123 پروژه در ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر به روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: 33 سال است که به ابتکار امام خمینی ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه می‌آیند و در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت می‌کنند.

وی افزود: ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان با دو هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی این روز را گرامی داشته ‌و تا از بین رفتن رژیم غاصب اسرائیل و همدستانش همه ساله این راهپیمایی‌ها ادامه دارد.

فرماندار شهرستان ملایر به سالروز ورود آزادگان اشاره کرد و ادامه داد: دلاوری و شجاعت آزادگان از یاد ملت ایران نمی‌رود و خاطره بازگشت‌شان نیز از روزهای به یاد ماندنی در اذهان ملت ایران و تاریخ انقلاب است.

وی در ادامه به زلزله مناطق آذربایجان شرقی اشاره کرد و ضمن ابراز تأسف از این حادثه به بازماندگان عنوان داشت: مردم کشورمان با کمک‌های نوع‌دوستانه خود به مردم این مناطق همدردی خود را ابراز کردند و این کمک‌ها باید ادامه داشته باشد.

وی به برنامه‌های هفته دولت اشاره کرد و گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت به مردم است و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را با رسانه‌ها و خبرنگاران در شهرستان در امر اطلاع‌رسانی داشته باشند.

خیریانپور از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 123 طرح و پروژه اقتصادی، تولیدی، عمرانی، ورزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 614 میلیون تومان در هفته دولت در ملایر خبر داد و بیان داشت: این طرح‌ها با حضور مسئولان در راستای خدمت‌رسانی و ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در ادامه با تأکید به مدیران دستگاه‌ها خواستار همکاری بیشتر با خبرنگاران شد و افزود: مدیران باید در اطلاع‌رسانی و عملکرد ادارات خود در پاسخگویی به خبرنگاران دقت کنند و هیچ خبرنگاری در مراجعات خود به ادارات نباید پشت در بماند و یا از سوی مدیران با عدم همکاری مواجه شود.

فرماندار ملایر اضافه کرد: مدیران دستگاه‌ها نسبت به پرداخت مطالبات خود به شهرداری، اوقاف و امور خیریه، دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌ها و... اقدام کنند چرا که پرداختن مطالبات باعث پیشرفت شهرستان می‌شود.

وی ابراز داشت: امسال با توجه به سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در شهرستان ملایر از ابتدای سال با چند هدف مهم حرکت شده که یکی از اهداف ما مسکن است که در این راستا شهرستان ملایر سال گذشته در استان پیشتاز بوده و این روند امسال نیز ادامه دارد.

خیریانپور ادامه داد: مسکن شهرستان در قالب مسکن مهر، روستایی، بافت فرسوده و شهرهای زیر 25 هزار نفر در حال ساخت است و بیش از یک‌هزار و 600 واحد امسال در این بخش افتتاح شده که مابقی نیز افتتاح خواهد شد.

فرماندار ملایر در ادامه گفت: بافت فرسوده باید احیا شود و منازل مردم در برابر هر نوع حادثه مقاوم شود که در این راستا مسکن و شهرسازی باید برای احیای بافت فرسوده اقدامات لازم را داشته باشد.

وی به بحث اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: سهم شهرستان ملایر در اشتغال امسال 10 هزار و 685 نفر است که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هدف ما ایجاد اشتغالی پایدار بوده که سرمایه‌گذاری در بخش توسعه کشاورزی نقش مهم در اشتغال‌زایی در شهرستان دارد.

خیریانپور اضافه کرد: تاکنون 20 جلسه کارگروه توسعه کشاورزی با 462 طرح به تصویب رسیده است که گام بزرگی در ایجاد اشتغال برای شهرستان دارد.

وی در ادامه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ملایر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای رسیدن به توسعه شهرستان بهره‌برداری کرد و در ایجاد اشتغال پایدار مردم را تشویق کنیم که مشکلات بیکاری در این شهرستان رفع شود.

فرماندار ملایر تصریح کرد: مدیران و رؤسای بانک‌ها باید از نزدیک با نمایندگان مجلس ارتباط داشته باشند و عملکرد و برنامه‌هایشان را به سمع و نظر نمایندگان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید به نامه‌هایی که از سوی نمایندگان مجلس توسط مردم ارائه می‌شود رسیدگی کنند و طبق ضوابط و قوانین جواب نامه‌های مردم را بدهند.

خیریانپور در ادامه به معضل اعتیاد اشاره کرد و گفت: در این راستا لازم است اقدامات همه‌جانبه صورت گیرد و همه پای کار بیایند و سه اقدام مهم شامل، ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر، ایجاد تنفر عمومی از اعتیاد و آموزش و آگاه‌سازی مردم و گروه‌های مرجع و... را مد نظر داشته باشند.

وی در ادامه رسیدگی به مشکلات مردم و خدمت برای مردم را مهمترین وظیفه مسئولان برشمرد و اضافه کرد: باید به دنبال راهکار برای حل مشکلات و میان‌بر برای رسیدن زودتر به مقصد باشیم تا همه امور شهرستان زودتر به نتیجه برسد.

در ادامه این مراسم از نائب قهرمان المپیک لندن با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

صادق گودرزی ضمن تقدیر از حضور مسئولان و حضور گسترده مردم ملایر در مراسم استقبال از ایشان در ورود به شهر ملایر گفت: امیدوارم بتوانم جواب این همه محبت را بدهم و در این راستا تلاش خودم را خواهم کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول