اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران هشدار داد

حرکت لاک‌پشتی مسئولان در رفع مشکلات فرودگاه گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: سهل‌انگاری و اغماض در زمینه برطرف کردن مشکلات، موانع و افتتاح فرودگاه گچساران قابل قبول نیست و در این زمینه برخورد جدی می‌شود.

حرکت لاک‌پشتی مسئولان در رفع مشکلات فرودگاه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه بررسی موانع راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان و در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر افتتاح فرودگاه گچساران در فروردین 92 اظهار کرد: افتتاح فرودگاه گچساران در فروردین 92 به هیچ عنوان پذیرفتنی نبوده و غیر قابل قبول است.

وی افزود: در این صورت فرمانداری گچساران به عنوان نخستین شاکی پیگیر تأخیر در افتتاح فرودگاه گچساران خواهد بود.

فرماندار گچساران سهل‌انگاری و اغماض در افتتاح فرودگاه گچساران را غیر قابل قبول دانست و تأکید کرد: اختلاف سلیقه و اظهار نظر مخالف مسئولان با یکدیگر نباید به مانعی در انجام تعهدات و امر خدمت‌رسانی به مردم شود.

شفیعی با بیان اینکه باید پیگیر دومین پرواز آزمایشی در فرودگاه گچساران باشیم، گفت: در این زمینه مکاتباتی صورت گرفته و به امضای فرمانداری گچساران رسیده است که اینجانب با جدیت تمام این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی، رفع موانع و مشکلات فرودگاه گچساران با قدرت و قاطعیت تمام از شرکت نفت گچساران حمایت خواهیم کرد.

حرکت لاک‌پشتی مسئولان در حل مشکلات پذیرفتنی نیست

فرماندار گچساران افتتاح فرودگاه این شهرستان را حرکتی ارزشمند دانست و ابراز داشت: افتتاح این فرودگاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم بوده و مسئولان باید با همکاری و همدلی در رفع موانع پیش رو و موجود تلاش کنند.

شفیعی متذکر شد: مسئولان نباید بر اساس حساسیت خود و با بزرگ دیدن مشکلات، در راستای مرتفع کردن موانع حرکت لاک‌پشتی داشته باشند، زیرا این مسئله به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی با تشکر از مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در برگزاری جلسات هفتگی با موضوع شناسایی و رفع موانع و مشکلات فرودگاه این شهرستان عنوان داشت: برگزاری این جلسات و جلسات مسئولان اجرایی و مرتبط با فرودگاه گچساران حرکت خوبی برای شناسایی راهکارهای جدید برای مرتفع کردن مشکلات موجود است.

فرماندار گچساران تأکید کرد: سهل‌انگاری و اغماض در زمینه برطرف کردن مشکلات، موانع و افتتاح فرودگاه گچساران قابل قبول نیست و پیگرد قانونی خواهد داشت، زیرا این موضوع به خدمات‌رسانی به مردم ارتباط دارد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول