اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اطعام 25 هزار مددجو در زنجان / جذب 1400 حامی توسط کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اطعام 25 هزار مددجو در طول ماه مبارک رمضان از جذب یک‌هزار و 400 حامی توسط این نهاد خبر داد.

اطعام 25 هزار مددجو در زنجان / جذب 1400 حامی توسط کمیته امداد

کمال حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جشن رمضان توسط کمیته امداد در نقاط مختلف کشور افزود: کمیته امداد استان زنجان در برنامه جشن رمضان امسال با ایجاد پایگاه‌هایی در نقاط مختلف شهرستان‌ها و ادارات تابعه و همچنین در جشن رمضان تهران اقدام به برگزاری برنامه‌های ویژه با هدف ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه رمضان سال جاری با برپایی پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان یک‌هزار و 400 حامی سرپرستی بیش از یک‌هزار و 400 یتیم تحت حمایت کمیته امداد را قبول کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: تعداد حامیان جذب شده در قالب طرح اکرام در ماه رمضان سال جاری نسبت به سال قبل 60 درصد افزایش دارد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح محسنین در قالب حامی‌یابی برای فرزندان خانواده‌های بد سرپرست اضافه کرد: در ماه رمضان سال جاری 35 حامی در قالب اجرای این طرح جذب شد.

حسنی در ادامه با اشاره به اجرای طرح اطعام نیازمندان از سوی کمیته امداد استان زنجان افزود: این طرح با مشارکت مردم، تعدادی از نهادها و دستگاه‌های دولتی و همچنین بخش خصوصی درحال اجراست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در قالب توزیع غذای گرم 2 هزار و 208 نفر اطعام شدند، افزود: همچنین در راستای اجرای طرح مذکور بیش از  18 هزار و 611 مددجو اطعام شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری مراسم افطار برای مددجویان افزود: در قالب برگزاری این نوع مراسم نیز 3 هزار و 245 مددجو اطعام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون 25 هزار مددجو توسط کمیته امداد استان زنجان اطعام شده‌اند.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود از دیگر اقدامات کمیته امداد در ماه رمضان را برگزاری محفل انس با حامیان اعلام کرد و افزود: این محفل با حضور حامیان ساکن استان‌های تهران و البرز و ایتام زیر پوشش آنها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم انس با حامیان از 21 حامی نمونه تجلیل شد، افزود: همچنین در این مراسم هدایایی به تعدادی از ایتام زیر پوشش این حامیان اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: در این مراسم پیشنهاداتی از سوی حامیان برای ارتقا سطح خدمات و همچنین استفاده بهینه از کمک‌های حامیان به ایتام زیر پوشش تبادل نظر شد.

به گفته معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، پایگاه‌های این نهاد هم در روز قدس و هم در روز عید فطر آماده ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام و طرح محسنین است.

امدادگران خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد در مرکز استان واقع در ابتدای خیابان سعدی نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی در قالب طرح اطعام و همچنین نام‌نویسی از ایتام در قالب طرح اکرام ایتام هستند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول