اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

قدس سنگر مستحکم اسلام در برابر کفر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: روز قدس نماد وحدت مسلمین و سنگر مستحکم اسلام در برابر کفر و الحاد است.

قدس سنگر مستحکم اسلام در برابر کفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان حجت‌الاسلام علی اکبر سنجری ظهر امروز در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان که در آستانه مبارکه بی بی صاحبه روستای نوزاد برگزار شد، اظهار کرد: در عصر حاضر قدس و فلسطین نماد و سنگر اسلام و جبهه حق و رژیم صهیونیستی نماد جبهه استکبار بر علیه اسلام است.

وی، با بیان اینکه قیام حضرت امام خمینی(ره) برای مبارزه با استکبار و برقراری حکومت اسلامی بود، ‌تصریح کرد: روز قدس به فرموده امام راحل روز اسلام است، روز نماد مبارزه با استکبار و روز قیام مستضعفین علیه مستکبرین و نابودی صهیونیسم جهانی و آزادی قدس و تحول عظیم در سیستم فکری و سیاسی جهان است.

خطیب جمعه درمیان ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی در زمینه نسل‌کشی مسلمانان میانمار ادامه داد: داعیه دفاع از حقوق بشر دروغ بزرگ استکبار برای به بردگی کشیدن ملت‌ها است.

سنجری با اشاره به وضع نابسامان ساکنین اراضی اشغالی فلسطین اضافه کرد: امروز مهاجران صهیونیستی که با وعده زمین، پول و کشور یهود از کشورهای مختلف به فلسطین مهاجرت کرده‌اند سخت به دنبال فرار از سرزمین فلسطین هستند.

امام جمعه مرکز شهرستان درمیان بیداری اسلامی را مایه وحشت نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل دانست و افزود: انقلاب اسلامی مکمل ایمان و اعتقاد امت اسلامی و حضور آحاد مردم بوده و با توجه به این موضوع، نتیجه حاصله این است که روز قدس یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه قدس خط مقدم اسلام است، بیان داشت: هدف استکبار در تهدید سوریه به همراهی سران مرتجع کشورهای عربی ضربه زدن به جبهه مقاومت در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول