اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

روز قدس نمایش عمق استراتژیک مکتب مقاومت در مقیاس جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: روز قدس نمایش عمق استراتژیک مکتب مقاومت و بیداری اسلامی در مقیاس جهانی است.

روز قدس نمایش عمق استراتژیک مکتب مقاومت در مقیاس جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان در جمع نمازگزاران روزه‌دار این شهر اظهار داشت: روز قدس روز حمایت از آرمان قدس و فلسطین و عرصه‌ای برای نمایش عمق استراتژیک مکتب مقاومت و بیداری اسلامی در مقیاس جهانی است.

وی مسئله فلسطین را امری راهبردی برای جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: امروز آنهایی که دنبال ناامنی در سوریه هستند به دنبال ضربه زدن به فلسطین و اثبات وفاداری به رژیم اشغالگر قدس‌اند اما بیداری اسلامی در منطقه دودمان دیکتاتورها، غرب و آمریکا و اسرائیل را بر باد خواهد داد.

امام جمعه کنگان افزود: روز قدس روز فریاد مسلمین بر علیه اشغالگران قدس و از ابتکارات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و اگر امروز یاد فلسطین در دنیا زنده است به برکت تلاش و حضور در صحنه مردم انقلابی ایران است.

محمودی در بخش دیگر با اشاره به زلزله غم‌انگیز آذربایجان شرقی و بازدید سرزده رهبر انقلاب از مناطق زلزله‌زده گفت: وظیفه اسلامی و انسانی همه ما توجه به آلام و مشکلات برادران خود در آذربایجان شرقی است و ملت ایران یقینا با تبعیت از رهبری و مراجع عظام تقلید در کاهش آلام مردم آن خطه همت می‌گمارند.

وی با اشاره به جمعه آخر ماه رمضان خاطر نشان کرد: روزهای آخر رمضان باید روزهای تضرع و دعا باشد و باید بهره لازم را از معنویت این ایام ببریم.

امام جمعه کنگان بیان کرد: باید از فیوضات معنوی ماه رمضان به عنوان ذخیره‌ای برای ماه‌های دیگر سال بهره برد و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول