اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

روز جهانی قدس بنیاد سست رژیم صهیونیستی را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: روز جهانی قدس، بنیاد رژیم سست صهیونیستی را از بین خواهد برد.

روز جهانی قدس بنیاد سست رژیم صهیونیستی را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: روز جهانی قدس یادگار ماندگار امام راحل (ره) است و نامگذاری روز جهانی قدس از همبستگی امت اسلامی با ملت مظلوم فلسطین و نشات گرفته از دور اندیشی امام راحل (ره) است.

ترابی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان علیه رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: روز جهانی قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که اعتراضات شهروندان اسرائیلی این رژیم را با نابودی مواجه کرده است و پیروزی انقلاب‌های مردم در منطقه و سرنگونی چند دیکتاتور که هم پیمان اسرائیل بودند ارکان رژیم را به لرزه درآورده است.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: علیرغم بحران جدی در رژیم صهیونیستی توطئه‌هایی علیه مسلمانان در دست اجرا دارد که با حمایت آمریکا، غربی‌ها و سکوت کشورهای خائن عربی و اسلامی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: از جمله توطئه‌های رژیم صهیونیستی که زمزمه‌های آن شنیده می‌شود، طرح تقسیم مسجدالاقصی و تضعیف دولت سوریه به عنوان جبهه اول مبارزه با اسرائیل است.

ترابی خاطرنشان کرد: سران خائن کشورهای عربی به دستور آمریکا مشغول خرج کردن دلارهای نفتی کشورهای مسلمان برای نجات اسرائیل هستند.

وی متذکر شد: امروز امت اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همه توطئه‌های رنگارنگ دشمنان را خنثی کردند و این ملت‌ها لحظه‌ای تا نابودی و قطع دست چپاولگر آمریکا از پای نخواهند نشست.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول