اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به جمله معروف امام خمینی (ره):

مردم ایران به درک درستی از "جراحی غده سرطانی" رسیده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امروز مردم ایران و حتی منطقه نیز به درک درستی از غده سرطانی و راه‌های درمان آن رسیده‌اند، گفت: باید این مهم در تمام نقاط دنیا تسری پیدا کند.

مردم ایران به درک درستی از "جراحی غده سرطانی" رسیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس ضمن اشاره به روز قدس و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر با بیان اینکه میزان زکات فطره باید متناسب با قیمت گندم در هر منطقه محاسبه شود و هرمزگانی‌ها باید قیمت سه کیلو گندم را بپردازند، اظهار داشت: میزان زکات فطریه در استان هرمزگان برابر با 2 هزار و 400 تومان برای هر نفر است.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی امروز، افزود: شرکت مردم ایران در راهپیمایی روز قدس از روز آگاهی و شناخت عمیق از ماهیت رژیم صهیونیستی و شرایط منطقه است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امام خمینی، رژیم صهیونیستی را غده سرطانی نامید گفت: این نامگذاری دارای عمقی است که معنای آن حراجی و بیرون آوردن این غده با هدف بهبود وضعیت است.

به گفته نعیم‌‌آبادی امروز مردم ایران نیز از این جمله به درک خوبی دست یافته‌اند که این امر در حال تسری به سایر کشورهای اسلامی نیز است.

وی افزود: شعار مرگ به اسرائیل امروز در تمام بلاد اسلامی به جز چند کشور که سران آنها فریب خورده‌اند به گوش می‌رسد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه همانند هفته گذشته به بیان و ذکر مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی از جمله خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس پرداخت و خطاب به وزیر بهداشت از وی خواست که این مشکل را برطرف کند.

امام جمعه بندرعباس همچنین خواستار حل نیازهای بهداشتی درمانی مردم روستای شمیل بندرعباس شد.

وی در ادامه با تسلیت ضایعه درگذشت هموطنان آذری بر اثر زلزله‌های اخیر اظهار داشت: باید تمام کشور در راستای خدمات‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده بسیج شود.

نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون پیگیری‌ها متعددی پیرامون ساخته شدن و اتمام پروژه مصلی بندرعباس داشته است، افزود: مصلی در حال حاضر از نیازهای مهم و اساسی حوزه فرهنگی مذهبی شهر بندرعباس و حتی هرمزگان است که باید در ساخت و بهره‌برداری از سازه حاضر تسریع کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول