اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ـ 48

صلاحی: سرنوشت تمام حکومت‌های استکباری شکست و نابودی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به حضور گسترده مردم در روز قدس گفت: همان‌طور که امام راحل(ره) نیز پیش‌بینی کرده بود، سرنوشت تمام حکومت‌های استکباری و ظالم شکست و نابودی است.

صلاحی: سرنوشت تمام حکومت‌های استکباری شکست و نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی در آئین اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم با زبان روزه و در گرمای سوزان در راهپیمایی روز قدس با نشاط تمام حضور داشتند و این نفرت مردم از رژیم صهیونیستی و دیگر حکومت‌های استبدادی عالم را می‌رساند.

وی افزود: مردم در این راهپیمایی با حضور عاشقانه و خالصانه‌ای حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین اشغالی اعلام کردند.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: همچنین این مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه با حضور پرشور خود در روز قدس بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری نشان دادند.

وی در ادامه وی با بیان اینکه شعار از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد، تصریح کرد:‌ رژیم صهیونیستی تا پیش از انقلاب اسلامی همواره چنین شعارهایی را فریاد می‌زد درحالی که باید بداند این شعار قطعاً راه به جایی نخواهد برد چرا که امروز مقام معظم رهبری در برابر آن شعار فلسطین از نهر است تا بحر را مطرح کردند.

صلاحی با تاکید بر این مطلب که شعار و پیام قدس قرآنی است، تاکید کرد: امروز مسلمانان و غیرمسلمانان برای آرمان فلسطین فریاد می‌زنند و شعار آزادی این سرزمین اشغال شده را سر می‌دهند.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: امروز خود رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز به شکست و نابودی و عقب‌نشینی اعتراف می‌کنند چرا که سرنوشت حکومت‌های استکباری و ظلم و استبداد شکست و نابودی است و این را امام راحل (ره) نیز پیش‌بینی کرده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران، پیروزتر از گذشته شعارهایش در دنیا مطرح می‌شود، یادآور شد: شعار روز قدس و فرمان ولایت فقیه بر اساس قرآن کریم است چرا که ولایت فقیه در مدار احکام دین و قانون الهی حرکت می‌کند و شعارها و رهنمودها بر اساس قرآن است.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید همواره پیرو مکتب قرآن و اهل بیت(ع) باشیم، اظهار داشت: پیرو مکتب قرآن و اهل بیت(ع) بودن ذهن انسان را روشن می‌کند؛ خیلی از مردم فکر می‌کردند که پیامبر(ص) از دنیا نمی‌رود و این در صورتی بود که خود پیامبر این موضوع را رد می‌کرد و بیان کردند اگر می‌خواهید من را داشته باشید قرآن و عترت را رها نکنید.

صلاحی افزود: حال اگر بخواهیم در ایران اسلامی قرآن و عترت را در کنار هم داشته باشیم بایستی فعالیت‌های قرآنی را در این شهر متمرکز کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا حتی شاهد بودیم که دیدار شرکت کنندگان مسابقات قرآن کریم با رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس انجام شده و چند سال گذشته نیز مسابقات قرآنی دانشجویان مسلمان دنیا نیز در مشهد برگزار شد. 

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد گفت: باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایشگاه قرآن و عترت مشهد بعداز نمایشگاه قرآن تهران توجه ویژه‌تری داشته باشد.

وی افزود: مشهد دارای ظرفیت‌های قرآنی زیادی است و در همین راستا بایستی به نمایشگاه قرآن مشهد نیز به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی استان توجه بیشتری شود.

صلاحی در خاتمه یادآور شد: از طرفی باید توجه داشت که مشهد بعد از تهران با شش میلیون جمعیت، بیشترین جمعیت کشور را دارد و از لحاظ زائر هم با 28 میلیون زائر دارای بیشترین زائر از سراسر جهان است.

انتهای پیام/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول