اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

بیداری اسلامی زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه، زمینه‌سار نابودی رژیم صهیونیستی است.

بیداری اسلامی زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای این شهر برگزار شد اظهار داشت: روزه گرفتن چهره شیطان را سیاه می‌کند و صدقه، زکات، رسیدگی به فقرا، محرومان و نیازمندان در همه ایام سال، به ویژه در حوادث طبیعی باعث شکسته شدن پشت شیطان می‌شود.

وی ادامه داد: دوست داشتن دیگران در راستای محبت به خدا است و خداوند تنها مصداق حقیقی محبت است و هر عملی که مصداق عمل صالح باشد باعث قطع دنباله شیطان خواهد شد.

امام جمعه خورموج در خطبه دوم نماز جمعه ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: با عنایت ویژه دفتر مقام معظم رهبری نسبت به فقرا و محرومین شهرستان دشتی که مبلغی را اختصاص دادند و با همراهی کمیته حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی سفره‌هایی به فراخور در روستاها و شهرها پهن شد که محرومین از آن استفاده کردند.

امام جمعه خورموج به وقوع حادثه دلخراش زلزله در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: وقوع حادثه دلخراش زلزله در شهرهای هریس، اهر و ورزقان استان آذربایجان شرقی در ایام سالروز شهادت مولای موحدان امیر مؤمنان (ع) موجب غم و اندوه فراوان امت مسلمان شد.

وی یادآور شد: حضور پرعاطفه مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین با همه مشغله‌هایی که ایشان دارند نشانه دغدغه‌مند بودن رهبر فرزانه‌مان در مورد حادثه زلزله است.

مصلح گفت: امروز مردم کمک‌های خود را برای زلزله‌زدگان استان آذربایجان جمع‌آوری و تحویل جمعیت هلال احمر و کمیته امداد خواهند داد تا به این عزیزان ارسال شود.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: امام جمعه خورموج گفت: بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه زمینه‌سار نابودی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول