اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق شهرستان بوشهر:

رعایت نکردن حریم تاسیسات برق دلیل خاموشی‌های بوشهر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق شهرستان بوشهر گفت: عدم رعایت حریم تاسیسات برق در ساخت‌ها و سازها موجب خاموشی‌های برق به مدت حدود 2 ساعت می‌شود.

رعایت نکردن حریم تاسیسات برق دلیل خاموشی‌های بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسدالله دهقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد خاموشی‌های بوشهر اظهار داشت: خاموشی‌های بوشهر نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر شده و خاموشی‌های اخیر نیز به‌دلیل حوادث مختلف روی داده است.

وی با بیان اینکه خاموشی نوبتی در بوشهر نداریم تصریح کرد: اکثر خاموشی‌های امسال ناشی از حوادث، برخورد شی خارجی با تاسیسات یا سرقت سیم برق بوده است.

رئیس اداره برق شهرستان بوشهر اضافه کرد: یکی دیگر از عواملی که موجب خاموشی شده، استفاده غیرمجاز مردم از شبکه‌های برق بوده که مشکلات عمده‌ای را برای ما به‌وجود آورده است.

دهقانی با اشاره به مشکلات برق ساکنان عمارت ملک در بوشهر گفت: برق مورد استفاده در این عمارت غیرقانونی است و هم‌اکنون 130 انشعاب غیر مجاز در عمارت ملک شناسایی شده است.

وی بیان کرد: همچنین در برازجان نیز در زمین‌های منابع طبیعی که کاربری مسکونی ندارد افرادی ساکن شدند و بیش از 3 هزار واحد مسکونی در این منطقه از برق غیر مجاز استفاده می‌کنند.

دهقانی ادامه داد: با وجود این مشکلات و به‌دلیل محدودیت‌های قانونی نمی‌توانیم در این اراضی انشعاب برق واگذار کنیم.

مدیر برق شهرستان بوشهر اضافه کرد: به دلیل انشعابات غیر مجاز در شهر تلفات ما افزایش یافته به همین دلیل نسبت به انشعابات غیر مجاز حساسیت داریم و هر چه وضعیت پرداخت بهای برق در بوشهر تسریع شود ما نیز در اهداف خود در برق‌رسانی جلو می‌افتیم.

وی اضافه کرد: تامین برق برای متقاضیان جدید برق در بوشهر 2.5 میلیون تومان هزینه دارد اما میانگین کشوری این رقم 700 هزار تومان است.

دهقانی خاطر نشان کرد: به طور متوسط از هزینه 2.5 میلیون تومانی تامین برق شهری و روستایی 200 هزار تومان آن به شرکت توزیع نیروی برق می‌رسد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول