اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان:

تعهدات برق‎رسانی دولت در بخش مسکن‎مهر گلستان محقق شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: به اکثر تعهدات برق‎رسانی دولت در بخش مسکن‎مهر گلستان جامه عمل پوشیده شده و برخی نیز در حال اجراست.

تعهدات برق‎رسانی دولت در بخش مسکن‎مهر گلستان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم شهابی صبح امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: بخش اعظمی از مشکلات که در شش ماهه اول تابستان سال گذشته مشخص و شناسایی شدند در شش ماهه دوم سال برطرف شد و بخش دوم باقیمانده نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه با گرم شدن هوا مصرف برق در استان نیز افزایش می‎یابد تصریح کرد: ضعف ولتاژ و نوسانات برق از معضلاتی است که در ایام تابستان با آن روبرو می‎شویم که سعی شده مردم در این زمان کمترین مشکلات را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان برون‌سپاری شبکه اتفاقات در گنبدکاووس را یکی از اقدامات خوب شرکت توزیع برق استان برشمرد و افزود: به دلیل وسعت گنبدکاووس در سه نقطه این شهرستان، شبکه اتفاقات برق دائر شد که هزینه‎ای بالغ بر 200 میلیون تومان در بر داشت.

شهابی تأکید کرد: به دلیل اینکه شهرستان گنبدکاووس با خاموشی‎های برق مواجه بود تصمیم گرفتیم با ایجاد این شبکه، رفع خاموشی را در این شهرستان شتاب ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبار ویژه‎ای برای متقاضیان نوبت روستایی در نظر گرفته شده است یادآور شد: چیزی حدود 300 میلیون تومان اعتبار برای کسانی که در نوبت برق قرار دارند و یا به علت کمبود اعتبار هنوز تامین برق نشده‎اند پیش‎بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان به سه اتفاق خوشایند دیگر در اواخر سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان‎های گمیشان، گالیکش و مراوه‎تپه از نظر برق مستقل شدند که این اقدام گامی برای خدمت‎رسانی حداکثری به مردم گلستان است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول