اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد

اختصاص 30 میلیارد ریال برای اصلاح شبکه برق نیر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح شبکه برق شهرستان نیر خبر داد.

اختصاص 30 میلیارد ریال برای اصلاح شبکه برق نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی حقیقت‌پور، منصور حقیقت‌پور نشستی با جمعی از مردم نیر در مسجد جنت سرای این شهر اظهار داشت: تقاضای بخشودگی جرایم وام‌های زلزله تقدیم رییس جمهوری شده است.

وی گفت: امیدواریم با موافقت مقام‌های ذیربط مردم مناطق زلزله‌زده این استان از مشکلات ناشی از عدم پرداخت وام‌های زلزله رهایی یابند و به راحتی بتوانند ضمن پرداخت اصل بدهی خود از دریافت سایر تسهیلات نیز محروم نشوند.

حقیقت‌پور با اشاره به اینکه تلاش می‌شود مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در تهران با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند، افزود: اگر در این عرصه موفق باشیم از حضرت آقا درخواست خواهیم کرد این دیدار هر سال در تقویم سالانه نهاد معظم رهبری گنجانده شود.

وی در زمینه طرح‌های عمرانی شهرستان نیر ابراز داشت: تلاش می‌شود دانشکده داروسازی دانشگاه محقق اردبیلی که به شهرستان نیر اختصاص یافته در این منطقه احداث شود.

نماینده مردم اردبیل خاطرنشان کرد: در بخش راه‌های ارتباطی و مواصلاتی این شهرستان مشکلاتی وجود دارد که این موضوع به زودی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی پیگیری می‌شود.

وی همچنین به پیگیری مسایل مربوط به حوزه شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیر اشاره کرد و افزود: مشکلات ورزشی شهرستان نیر در آینده بسیار نزدیک حل می شود.

حقیقت پور در ادامه سفر خود به شهرستان نیر از طرح‌های گردشگری شهرستان نیر بازدید کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با حضور در آبگرم سقزچی نیر  اظهار داشت: این پروژه کاملاً راکد باقی مانده و مسئولان شهرستان و استان باید ضمن خلع ید از مجری این طرح نسبت به جایگزینی سرمایه‌گذار جدید اقدام کنند.

وی همچنین در بازدید از مجتمع آب‌درمانی قینرچه نیر با تقدیر از مدیرعامل امور آب استان و پیگیری مسئولان شهرستان، بیان داشت: این مجتمع نارسایی‌هایی دارد که برای جلوگیری از حوادث احتمالی باید نسبت به رفع این مشکلات و نارسایی‌ها اقدام شود.

حقیقت‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد: پروژه‌های نیمه تمام گردشگری پیگیری شده و با مساعدت نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی به نتیجه برسد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول