اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شهربابک خبر داد:

تجهیز 1000 هکتار از اراضی شهربابک به سیستم آبیاری نوین

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهربابک گفت: 1000 هکتار از اراضی شهربابک به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده‌اند.

تجهیز 1000 هکتار از اراضی شهربابک به سیستم آبیاری نوین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، غلامرضا کافی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان شهربابک اظهار داشت: خشکسالی‌های سال‌های گذشته و افت آب‌های زیرزمینی مشکل اصلی کشاورزی و دامپروری این شهرستان است.

وی افزود: ما برای استفاده بهینه از آب‌های موجود تلاش می‌کنیم و اعتبارات را به سمت و سویی سوق می‌دهیم که بتوانیم از حداقل آب موجود بیشترین استفاده را ببریم.

کافی عنوان کرد: در سال گذشته 480 میلیون تومان اعتبار استانی داشتیم که فقط 60 درصد از این اعتبارات به ما تخصیص یافته و با توجه به تمام شدن پروژه‌های ما در سال قبل بدهکار شده‌ایم.

وی همچنین از افزایش 20 درصدی اعتبارات سال جاری شهربابک خبر داد و افزود: اعتبارات شهرستان به 570 میلیون تومان رسیده است و امیدواریم تمام بودجه به ما اختصاص یابد.

کافی از برداشته شدن سقف اعتبارات برای تسهیلات آبیاری تحت فشار خبر داد و ابراز داشت: یک هزار هکتار از اراضی شهربابک به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده‌اند.

رئیس جهاد کشاورزی شهربابک خاطرنشان کرد: شهربابک در بحث صدور پروانه و مجوز پرداخت تسهیلات رتبه نخست استان را دارد و در شش ماهه نخست سال جاری به اندازه سه سال گذشته پرونده صادر کرده‌ایم.

کافی همچنین با اعلام خبر تشکیل یک شرکت چند منظوره برای کارکنان جهاد کشاورزی گفت: امیدواریم با قرار دادن املاک و وسایل جدید از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان به شهربابک هرچه زودتر بتوانیم به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول