اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر:

34 پایگاه در ملایر زکات فطریه مردم را جمع‌آوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر گفت: 34 پایگاه ثابت و سیار زکات فطریه ملایری‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

34 پایگاه در ملایر زکات فطریه مردم را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علی کولیوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نزدیک شدن به عید سعید فطر و واجب بودن پرداخت زکات فطریه در راستای کمک به نیازمندان جامعه همه ساله کار جمع‌آوری زکات فطریه توسط پایگاه‌های کمیته امداد صورت می‌گیرد.

وی افزود: امسال نیز در شهرستان ملایر کار جمع‌آوری زکات فطریه در پایگاه‌های کمیته امداد انجام می‌شود که این پایگاه‌ها به صورت ثابت و سیار در شهرستان برپا خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از برپایی 34 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر ملایر برای جمع‌آوری زکات فطریه مردم خبر داد و گفت: 30 پایگاه در محل برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای ملایر و چهار پایگاه نیز در میادین اصلی شهر برپا می‌شود که مردم می‌توانند زکات فطریه خود را به صندوق‌های این پایگاه‌ها واریز کنند.

وی ابراز داشت: همچنین در تمام مساجد و حسینیه‌های شهر و روستاهای شهرستان نیز پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه فعال است که در قالب طرح مسجدمحوری بلافاصله بعد از جمع‌آوری زکات فطریه با حضور هیئت امنای هر مسجد و حسینیه و روحانیون در مساجد و همکاری کمیته امداد مبالغ به نیازمندان همان محله و اطراف آن توزیع می‌شود.

کولیوند از انجام طرح اکرام ایتام در سطح شهرستان ملایر خبر داد و گفت: امسال نیز این طرح با استقبال بسیار خوبی از سوی همشهریان مواجه شد و 637 حامی جذب کمیته امداد شدند.

وی عنوان کرد: امسال تعداد حامیان که از شهرستان ملایر در طرح اکرام ایتام شرکت داشتند 337 نفر بودند که در مقایسه با سال گذشته رشد بالایی دارد در حالی که در سال گذشته تعداد حامیان از شهرستان ملایر 60 نفر بودند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر اضافه کرد: مابقی حامیان در طرح اکرام ایتام از استان تهران هستند که جمعاً حامیان در طرح اکرام ایتام امسال 694 یتیم را مورد حمایت خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 560 یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ملایر هستند که همه این ایتام دارای حامی بوده و تعدادی از آنها نیز از حمایت چند حامی برخوردار هستند.

کولیوند در ادامه به طرح محسنین اشاره کرد و گفت: این طرح برای خانواده‌های مطلقه و از کار افتاده‌ای است که از نظر وضعیت مالی ضعیف بوده و به کمک نیاز دارند.

وی تصریح کرد: در این راستا نیز یک هزار و 300 خانواده زیر پوشش طرح محسنین در شهرستان ملایر هستند که امسال نیز 20 حامی در طرح محسنین شرکت کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر خاطرنشان کرد: این حامیان تعداد 82 خانواده را مورد حمایت قرار دادند و در این راستا با توجه به زیاد بودن خانواده‌های زیر پوشش این طرح می‌طلبد خیران در این راستا کمیته امداد را یاری کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول