اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کاشان خبر داد

تحقق 1340 طرح اشتغالزا برای مددجویان کمیته امداد کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کاشان از تحقق یک‌هزار و 340 طرح اشتغالزا برای مددجویان تحت پوشش این کمیته خبر داد.

تحقق 1340 طرح اشتغالزا برای مددجویان کمیته امداد کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کاشان با اعتباری بالغ بر 5.6 میلیارد تومان ایجاد شده است.

وی افزود: 18 هزار و 876 طرح اشتغا‌لزا برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام در برنامه چهارم توسعه ایجاد شده است که از این تعداد 204 خانواده تحت پوشش در شهرستان کاشان به توانمندی و خودکفایی رسیده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کاشان، پاسداری از کرامت انسان‌ها و حفظ شأن و منزلت افراد، ارتقای توان مادی و معنوی اقشار نیازمند، توان‌افزایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش با ایجاد زمینه مناسب برای اشتغال و فعالیت شرافتمندانه را از جمله اهداف ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش برشمرد.

وی همچنین بیان داشت: توانمندسازی افراد کم‌بضاعت و محرومان جامعه از طریق کمک‌های فرهنگی و توسعه سطح تحصیل و آموزش و ایجاد فرصت‌های شغلی موجب خودکفایی، توانمند شدن و خروج مددجویان از حمایت‌های کمیته امداد می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: 13 هزار و 200 نفر در شهرستان کاشان در قالب 6 هزار و 700 خانوار تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند.   

به گفته وی این تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان کاشان در سال گذشته 6.12 میلیارد تومان از کمیته امداد کاشان خدمات دریافت کرده‌اند و در همین سال 204 خانواده با توانمندسازی و فعالیت بخش اشتغال به خودکفایی رسیده و از حمایت کمیته امداد خارج شده‌اند. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول