اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خبر داد

بهره‌مندی 1500 خانوار از سبد کالا کمیته امداد جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از بهره‌مندی 1500 خانوار از سبد کالا کمیته امداد جم خبر داد.

بهره‌مندی 1500 خانوار از سبد کالا کمیته امداد جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور بعد از ظهر امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد است و در این مسیر از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: افزایش حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد و فراهم کردن رضایت خاطر جامعه هدف از اولویت‌های اساسی است و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از بهره‌مندی 1500 خانوار از سبد کالا کمیته امداد جم خبر داد و خاطر نشان کرد: یک خیر جمی مبلغ 80 میلیون ریال برای تهیه سبد کالا به کمیته امداد امام خمینی ( ره ) اهداء کرد.

انیژپور افزود: به‌وسیله این مبلغ و نیز سایر کمک‌های مردمی تمامی 1500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) سبد کالا دریافت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم یادآور شد: سبد کالا شامل برنج، روغن و ماکارونی است که این اقلام بین خانواده‌های نیازمند تقسیم شد.

وی بیان کرد: برای حمایت بیشتر و بهتر از مددجویان نیازمند همراهی و کمک‌های مردم هستیم و امیدوار هستیم که همواره شاهد تداوم این کمک‌ها باشیم.

این مسئول گفت: خوشبختانه مردم این شهرستان همواره در یاری رساندن به محرومان جامعه پیشتاز بوده و هستند و در ماه رمضان امسال نیز همکاری بسیار خوبی داشتند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول