اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سعیدی در خطبه‌های نماز عید فطر:

تمام آحاد مردم اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان است که باید از سوی همگان جدی گرفته شود.

تمام آحاد مردم اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی در جمع نمازگزاران حرم حضرت معصومه (س) و در خطبه‌های نماز عید فطر به آیات و روایات مختلف در خصوص روز قیامت اشاره کرد و گفت: عید فطر از برخی جهات شبیه روز قیامت است و باید این روز ما را به فکر آخرت بیندازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم مقاومت در برابر دشمنان اشاره کرد و افزود: ملت لبنان و فلسطین با الگوگیری از انقلاب اسلامی به مبارزه با دشمن صهیونیستی می‌پردازند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) تصریح کرد: این‌ها به خوبی آموخته‌اند که تنها راه مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی، مقاومت است.

وی همچنین به بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان راه‌حلی برای مقابله با تحریم‌ها و توطئه استکبار علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان به ویژه پس از وقوع بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای منطقه کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته‌اند بنابراین برای آنکه همانند سال‌های دفاع مقدس توطئه دشمنان را نقش بر آب کنیم باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم.

سعیدی با اشاره به زلزله آذربایجان ابراز داشت: این زلزله بسیاری از روستاها را تخریب و مردم آن را آواره کرد که دولت و مجریان امر باید با بازسازی سریع این مناطق دردهای آنان را التیام بخشند.

وی با یادآوری شب‌های قدر و پیمان با خداوند در این شب‌ها گفت: در ماه رمضان و به خصوص شب‌های قدر با خدا تعهداتی بستیم که نباید فراموش کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه (س) در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: انس با قرآن کریم به خصوص در مراسم ترتیل‌خوانی ایجاد شده بود که باید ادامه یابد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول